Promosi / Tawaran / Peraduan

Pengalaman Mengejutkan di REDLINE Fitness Games

Peraduan Kecergasan Bertaraf Dunia! Ambil Langkah Anda Menuju Kecergasan Optimum: Sertai REDLINE Fitness Games Dengan Kekuatan NISSAN dan Temui Batas Kekuatan Anda!

Salah satu peristiwa yang ditunggu-tunggu oleh peminat kecergasan di Malaysia akhirnya telah tiba – REDLINE Fitness Games Powered by NISSAN! Acara ini merupakan pertandingan kecergasan dalam ruangan yang berlangsung pada 23 dan 24 September 2023 di Pusat Pameran dan Konvensyen Antarabangsa MINES (MIECC). Tidak kira tahap kecergasan anda, REDLINE Fitness Games memberikan semua individu peluang untuk menyerlahkan potensi mereka.

Acara ini menampilkan 12 stesen ujian yang menantang semua aspek kecergasan peserta, termasuk kardio, kekuatan, ketahanan, kuasa, kelincahan, keseimbangan, koordinasi, dan fleksibiliti. Ini adalah satu pengalaman yang mendebar dan tidak dapat dilupakan. Keunikan peristiwa ini diterjemahkan ke dalam nama acara tersebut – “REDLINE,” yang mewakili batas maksimum atau capaian terbaik seseorang dalam bidang kecergasan.

Salah satu elemen yang paling menarik dari REDLINE Fitness Games adalah sokongan yang diberikan oleh NISSAN. Pemenang bertuah berpeluang memenangi sebuah kereta NISSAN Almera yang baru. Di samping itu, empat peserta terkuat akan diberi peluang untuk menguji kekuatan dan daya tahan mereka dengan menarik sebuah trak NISSAN Navara. Ini adalah acara yang menggabungkan keterujaan memandu kereta baharu dengan semangat kecergasan, mencerminkan semangat syarikat ini untuk menggalakkan gaya hidup sihat dan aktif.

Para peserta juga dapat memilih dari berbagai kategori pertandingan, termasuk Kategori Perseorangan Lelaki dan Wanita (divisyen terbuka dan kompetitif), Kategori Beregu (Beregu Lelaki, Beregu Wanita dan Beregu Campuran), dan Pasukan Berganti-ganti (Lelaki, Wanita dan Campuran dengan dua lelaki dan dua perempuan).

REDLINE Fitness Games bukan hanya pertandingan biasa. Ini adalah acara yang merangkumi pelbagai aspek kehidupan dan menjanjikan pengalaman kecergasan yang unik dan tidak dapat dilupakan. Dengan sokongan dari NISSAN dan rakan penaja lain seperti Fitness First, Celebrity Fitness, CHI Fitness, Optimum Nutrition, Aviron Racing, Concept 2, dan Savage Gears, acara ini menawarkan sesuatu untuk semua orang.

Buatlah sejarah kecergasan anda sendiri dan temui ‘Redline’ anda di REDLINE Fitness Games! Jangan tunggu lagi, daftarlah sekarang di www.redlinefitnessgames.com untuk mengambil bahagian dalam acara yang mendebar ini!

Previous post

Hot Wheels Proton Saga Edisi Istimewa: Mimpi Seorang Kanak-Kanak

Next post

Kemenangan Ikram Haizammuri di BMW Shorties 2023

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *