Promosi / Tawaran / Peraduan

Nissan Almera KURO Edisi Eksklusif – Pesona Baru Tahun Baharu

Pilih Nissan Almera KURO Edisi Istimewa – Gabungan Gaya dan Prestasi, Kini Lebih Elegan dengan Warna Glacier Grey

Ya! Masih di pasaran. Tambah lagi, anda boleh sambut tahun baru dengan Nissan Almera KURO (Edisi Hitam) kerana ianya kini semakin bergaya, dengan penambahbaikan estetika yang membawa kesan kemegahan sukan dan warna badan luaran terbaru, Glacier Grey. Terdapat juga pelbagai peningkatan gaya pemasangan kilang.

Nissan Almera KURO Edisi Istimewa ini dilengkapi dengan kelengkapan seperti gril depan berkilat hitam dan rim aloi hitam, yang menjadi ciri standard bagi ketiga-tiga varian Almera. Pilihan pakej KURO atau KURO GT yang tersedia memperkayakan lagi tema ‘stealthy’ ini.

Pakej KURO menambahkan elemen seperti Spoiler Bumper Depan Gloss Black, Spoiler Bumper Belakang Gloss Black, Skirt Sisi Gloss Black, dan Spoiler Tutup Bagasi Gloss Black. Termasuk juga aksesori tambahan seperti Filem Tinting ICE Cool, Pedal Sukan, Plat Pemijak, Pelindung Pemegang Pintu, dan Visor Pintu.

Untuk prestasi ekonomi bahan api yang mengagumkan sebanyak 18.4km seliter, Nissan Almera Turbo menggunakan teknologi Mirror Bore Coating yang diambil daripada R35 Nissan GT-R yang ikonik dalam enjin turbocharged-nya untuk mengurangkan geseran dan haba, disokong oleh Transmisi Variabel Berterusan XTRONIC yang ultra-efisien dengan Logik D-Step dan Mod Sukan.

Dengan tork 152Nm daripada enjin turbocharged 1.0 liter, Nissan Almera Turbo dengan mudah mengatasi output tork enjin aspirasi semula jadi 1.5 liter pesaingnya. Terinspirasi oleh ‘Gliding Wing,’ reka bentuk panel instrumen Almera Turbo adalah kontemporari dan dihiasi dengan bahan premium yang menggabungkan kromium, hitam piano, corak serat karbon, dan roda stereng tiga jejari bawah rata.

Nissan Almera juga menyediakan pengalaman pemanduan yang melibatkan pengguna dengan paparan infotainment skrin sentuh 8 inci (dengan Apple CarPlay dan Android Auto) dan kluster meter semi-digital berwarna 7 inci, sambil memanjakan penumpang belakang dengan ruang kaki yang luas, berkat jarak roda Almera yang panjang sebanyak 2,620mm.

Mulakan tahun baru dengan cara yang bergaya bersama Nissan Almera Edisi Hitam, dan menonjol daripada yang lain. Dengan harga permulaan menarik sebanyak RM83,888, berserta promosi pelancaran RM1,000* untuk Pakej KURO atau RM1,500* untuk edisi terhad Pakej KURO GT (terhad kepada hanya 300 set kenderaan), serta ansuran bulanan serendah RM658*, ia merupakan tawaran hebat.

Nissan Almera Edisi Hitam kini boleh dilihat dan diuji pandu di semua Bilik Pameran Nissan di seluruh negara. Jangan lepaskan peluang ini, pergi lihat dan tempahlah hari ini.

Terus-Terang

Secara jujurnya, kita melihat Nissan Almera KURO Edisi Istimewa ini sebagai satu pernyataan gaya yang mencerminkan kecanggihan dan inovasi. Dari aspek reka bentuk yang bergaya hingga kepada ciri-ciri teknologi yang canggih, model ini benar-benar menetapkan standard baru dalam segmen sedan. Ia bukan hanya mengenai penampilan luaran yang elegan, tetapi juga tentang pengalaman memandu yang dinamik dan efisien. Di sebalik keindahan estetiknya, terdapat suatu kehebatan teknologi yang memberikan keseimbangan sempurna antara prestasi dan keselesaan. Ini adalah contoh nyata bagaimana Nissan berusaha untuk menggabungkan inovasi dengan kepraktisan, memberikan kita sebuah kenderaan yang tidak hanya memenuhi keperluan harian tetapi juga melampaui jangkaan.

Previous post

Inovasi Topi Keledar DC oleh Gracshaw

Next post

Klarifikasi Perodua Berhubung Isu Bezza di Segamat

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *