Servis / Modifikasi

Inovasi Topi Keledar DC oleh Gracshaw

Kolaborasi Unik Gracshaw dan DC Perkenalkan Koleksi Edisi Terhad untuk Peminat Adiwira

Kuala Lumpur, 4 Januari 2024 – Gracshaw, nama yang dikenali dalam arena pembuatan topi keledar di Malaysia, telah mengorak langkah ke hadapan dengan perkongsian strategik dengan DC. Mereka telah melancarkan enam reka bentuk topi keledar edisi terhad, yang setiap satunya mencerminkan intipati wira-wira DC legenda seperti Batman, Superman, Wonder Woman, Aquaman, The Flash dan The Joker. Koleksi ini bukan sekadar pelindung kepala, malah simbol penghormatan kepada peminat setia Adiwira DC, dicipta dengan kreativiti di bawah bimbingan DC yang terkenal dengan kualiti dan keaslian produk mereka. Topi keledar ini dijadualkan berada di pasaran pada 10 Januari 2024.

Setiap topi keledar dalam koleksi ini bukan sahaja menangkap intipati watak yang diwakilinya tetapi juga mencerminkan personaliti dan ciri khas masing-masing. Contohnya, topi keledar Batman yang menampilkan keanggunan misteri The Dark Knight, topi keledar The Joker yang memaparkan senyuman ikonik Clown Prince of Crime, dan topi keledar Superman yang menggambarkan kekuatan dan keperkasaan The Man of Steel. Sementara itu, topi keledar Wonder Woman menterjemahkan kekuatan dan kemegahan pahlawan Amazon, dan topi keledar Aquaman serta The Flash masing-masing membawa aura kerajaan Atlantis dan kelajuan kilat.

Topi keledar ini tidak hanya sekadar penghormatan, tetapi juga merupakan pengiktirafan eksklusif kepada peminat-peminat setia, dengan pengeluaran terhad hanya 1,500 unit untuk topi keledar Superman, Batman, The Flash, dan The Joker, serta 500 unit untuk Aquaman dan Wonder Woman. Kehadiran topi keledar ini di pasaran menjadikannya barang koleksi yang bernilai tinggi dan jarang ditemui.

Lebih daripada sekadar estetika, topi keledar Gennex ini menetapkan piawaian dalam hal kualiti dan keselamatan. Dilengkapi dengan pensijilan SIRIM, topi keledar ini dirancang dengan mempertimbangkan keselesaan dan keselamatan pengguna, seperti mekanisme penguncian cincin D berganda, sistem pengudaraan canggih, dan pelapik dalaman yang mewah dan boleh ditanggalkan. Inovasi ini menjamin pengalaman tunggangan yang nyaman tanpa mengorbankan keselamatan, menggabungkan gaya dan fungsi dalam satu reka bentuk.

Dengan kisaran saiz dari M hingga XXXL, koleksi ini dirancang untuk memenuhi keperluan pelbagai penunggang. Setiap topi keledar dijual pada harga RM460 dan disertakan dengan kotak eksklusif, beg pembawa, sijil ketulenan, dan pelekat unik yang diinspirasikan oleh DC. Visor matahari yang boleh disesuaikan menawarkan pilihan warna yang dinamis, meningkatkan daya tarikan estetik.

Koleksi ini tersedia secara eksklusif di 30 pengedar terpilih di seluruh Malaysia. Untuk maklumat lebih lanjut, hubungi Gracshaw di +604 916 3876 dan rebut peluang untuk memiliki sebahagian dari legasi DC!

Terus-Terang

Kolaborasi antara Gracshaw dan DC ini adalah penyatuan dua gergasi dalam satu visi yang sama – membawa gaya, keamanan, dan identiti unik kepada para penggemar. Kita, sebagai peminat dan pengguna, melihat inisiatif ini sebagai peluang memiliki sebahagian daripada legasi Adiwira, dan juga sebagai satu penghargaan kepada seni, inovasi, dan kecintaan kita terhadap budaya pop yang telah menjadi sebahagian daripada kehidupan kita. Ini adalah bukti bahawa kerjasama yang bermakna dapat mencipta produk yang bukan hanya berguna tetapi juga penuh inspirasi.

GALERI PRODUK

GALERI GAYA HIDUP

Previous post

Siapa Pula JAECOO Ini? Penggabungan Inovasi dan Gaya SUV Off-Road

Next post

Nissan Almera KURO Edisi Eksklusif - Pesona Baru Tahun Baharu

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *