Anugerah / VOTY / Pameran Motor

Hyundai Staria \\ Pemenang Reka Bentuk Luar VOTY 2023

MPV yang Menonjol dalam Lautan Kotak Biasa

Untuk 2023, kami memutuskan untuk memperkenalkan semula kategori ini kerana terdapat sejumlah kenderaan yang telah meningkatkan permainan dalam hal reka bentuk dalaman dan luaran. Pengeluar kereta terpaksa berusaha lebih keras dari sebelumnya untuk memberi kesan dalam hal reka bentuk, terutama kerana platform mula berubah untuk mengambil opsyen kuasa jana yang berbeza. Dalam hal ini, Hyundai Staria berjaya mengejutkan juri kami.

Model 10 tempat duduk yang dilancarkan tahun lalu telah memenuhi syarat Staria untuk anugerah ini dan kami akan memberikannya setahun lebih awal jika kategori ini wujud sebelumnya.

Staria mengambil bentuk MPV konvensional dan mengubahnya menjadi sesuatu yang kelihatan dari tempat di planet lain. Pasukan reka bentuk Hyundai mengambil beberapa langkah berani dalam mencipta rupa untuk pengangkut orang yang bersifat fiksyen sains tetapi masih menghormati tema retro. Dalam lautan kotak yang hambar, kenderaan berbentuk telur ini akan menarik perhatian selama bertahun-tahun akan datang.

Hyundai Staria Premium

VOTY 2023

Upacara Anugerah Kenderaan Tahunan Allianz DSF.my (VOTY) adalah acara anugerah kenderaan pertama dan satu-satunya di Malaysia yang tidak mengeluarkan anugerah berbayar, dan tidak mengenakan caj kepada pemenang atau jenama yang berpartipasi apa-apa yuran. Pemenang dibenarkan menggunakan logo acara VOTY secara percuma dalam semua bahan pemasaran. Para peserta acara bahkan tidak dikenakan bayaran untuk tempat duduk mereka di acara penyampaian anugerah. Semua pengeluar kereta yang beroperasi di Malaysia dijemput untuk berpartipasi secara percuma. Semua yang perlu mereka lakukan adalah membiarkan juri kami memandu uji kenderaan yang dicadangkan mereka.

Kenderaan yang dicadangkan mesti telah dilancarkan di Malaysia dalam 12 bulan terakhir dan tidak boleh merupakan facelift minor tempatan (body-kits, pelekat, peningkatan roda, dll). Semua penilaian adalah bebas dan ditentukan melalui undian sebelum pemenang dipilih. Pengeluar kereta tidak diberitahu sama ada mereka menang atau tidak sebelum acara itu.

Previous post

Mazda MX-30 \\ Reka Bentuk Kabin Terbaik VOTY Tahun 2023

Next post

Perodua Axia \\ Kereta Kompak Terbaik Tahunan VOTY 2023

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *