Anugerah / VOTY / Pameran Motor

Perodua Axia \\ Kereta Kompak Terbaik Tahunan VOTY 2023

Perodua Axia, Raja Kereta Kompak Bagi Tahun 2023

Malaysia adalah pasaran yang dikuasai oleh kenderaan yang lebih kecil. Fakta ini adalah kebanyakan rakyat Malaysia lebih memilih pengendali kecil, tetapi banyak keputusan pembelian didorong oleh keperluan. Dalam ranah ini, ada satu pengeluar kereta yang dominan. Mereka boleh terus memasarkan Axia laris mereka selama beberapa tahun lagi tetapi pada 2023 kami mendapat model yang serba baharu dan kami terkesan dengan peningkatannya.

Dengan Axia baharu ini, Perodua menyampaikan produk yang mampu milik tetapi dengan platform yang modern dan dengan ciri-ciri keselamatan yang ditingkatkan. Beberapa ciri-ciri keselamatan ini hilang pada kenderaan yang jauh lebih mahal, yang menjadikannya dua kali lebih mengagumkan.

Di tengah-tengah Axia baharu ini adalah enjin petrol 3-silinder 1 liter yang sama dan boleh dipercayai tetapi sekarang digandingkan dengan D-CVT yang memberinya kecekapan dan kehalusan yang lebih banyak, sempurna untuk memandu di bandar dan lebuhraya.

AXIA-2023IMG_9753-2

VOTY 2023

Upacara Anugerah Kenderaan Tahunan Allianz DSF.my (VOTY) adalah acara anugerah kenderaan pertama dan satu-satunya di Malaysia yang tidak mengeluarkan anugerah berbayar, dan tidak mengenakan caj kepada pemenang atau jenama yang berpartipasi apa-apa yuran. Pemenang dibenarkan menggunakan logo acara VOTY secara percuma dalam semua bahan pemasaran. Para peserta acara bahkan tidak dikenakan bayaran untuk tempat duduk mereka di acara penyampaian anugerah. Semua pengeluar kereta yang beroperasi di Malaysia dijemput untuk berpartisipasi secara percuma. Semua yang perlu mereka lakukan adalah membiarkan juri kami memandu uji kenderaan yang dicadangkan mereka.

Kenderaan yang dicadangkan mesti telah dilancarkan di Malaysia dalam 12 bulan terakhir dan tidak boleh merupakan facelift minor tempatan (body-kits, pelekat, peningkatan roda, dll). Semua penilaian adalah bebas dan ditentukan melalui undian sebelum pemenang dipilih. Pengeluar kereta tidak diberitahu sama ada mereka menang atau tidak sebelum acara itu.

Previous post

Hyundai Staria \\ Pemenang Reka Bentuk Luar VOTY 2023

Next post

Honda Civic RS e:HEV \\ Hibrid Terbaik Tahunan VOTY 2023

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *