Anugerah / VOTY / Pameran Motor

Toyota Vios \\ Sedan Keluarga Pilihan VOTY 2023!

Toyota Vios memperkenalkan generasi baharu pada tahun 2023 dan memenangi VOTY kami untuk Sedan Keluarga Tahun Ini.

Family Sedan Of The Year VOTY 2023

Toyota Vios telah lama menjadi simbol kebolehpercayaan, keawetan, dan nilai untuk wang dalam ruang sedan segmen B. Ia telah menyediakan generasi rakyat Malaysia dengan sedan bukan kebangsaan mereka yang pertama. Mengikuti perubahan masa, Toyota telah menyedari bahawa pembeli sedan hari ini meminta produk yang sangat berbeza. Oleh itu, untuk tahun 2023, Toyota melancarkan generasi Vios baharu dengan rasa baharu dan reka bentuk ‘fastback’ yang lebih mewah.

Toyota Vios 2023 3.0

Vios baharu ini datang dengan rangka DNGA untuk kekakuan yang bertambah, keselamatan pasif dan ciri-ciri NVH yang lebih baik. Vios baharu ini selesa dalam keadaan bergerak pada kelajuan yang lebih tinggi berkat D-CVT baharu.

Kabin kini menampilkan reka bentuk yang lebih mengalir dengan pencahayaan ambient yang boleh disesuaikan, Apple Carplay tanpa wayar, kluster instrumen digital dan merasakan lebih mewah keseluruhannya. Semua perubahan besar ini datang dengan Vios baharu, tetapi kos operasi tetap rendah seperti biasa.

Toyota Vios 2023 6.0

VOTY 2023

Upacara Anugerah Kenderaan Tahunan Allianz DSF.my (VOTY) adalah acara anugerah kenderaan pertama dan satu-satunya di Malaysia yang tidak memberikan anugerah berbayar, dan tidak mengenakan apa-apa bayaran kepada pemenang atau jenama yang berpartisipasi. Pemenang dibenarkan menggunakan logo acara VOTY secara percuma dalam semua bahan pemasaran. Peserta acara tidak dikenakan bayaran untuk tempat duduk mereka di majlis penyampaian anugerah. Semua pengeluar kereta yang beroperasi di Malaysia dijemput untuk berpartisipasi secara percuma. Semua yang mereka perlu lakukan adalah membiarkan hakim kami mencuba pandu kenderaan yang dicalonkan.

Kenderaan yang dicalonkan mesti telah dilancarkan di Malaysia dalam 12 bulan terakhir dan tidak boleh merupakan facelift minor tempatan (body-kits, stiker, peningkatan roda, dll). Semua penilaian adalah bebas dan dikemukakan untuk undian sebelum pemenang dipilih. Pengeluar kereta tidak dimaklumkan jika mereka menang atau tidak sebelum acara.

Previous post

Range Rover L460 \\ SUV Mewah Pilihan VOTY 2023!

Next post

Maserati Grecale GT \\ SUV Mewah Prestasi Pilihan VOTY 2023!

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *