Anugerah / VOTY / Pameran Motor

Maserati Grecale GT \\ SUV Mewah Prestasi Pilihan VOTY 2023!

Jika anda mencari prestasi dan kemewahan dalam bentuk SUV, carilah pemenang VOTY kami, Maserati Grecale GT.

Performance Luxury SUV Of The Year VOTY 2023

Maserati Grecale GT adalah entri baru sepenuhnya dari jenama prestasi Itali ini. Maserati benar-benar mengambil masa mereka untuk mencipta sesuatu yang kompetitif dalam segmen ini dan pelanggan Malaysia akhirnya dapat menambahkan sedikit ‘soul’ dalam ruang SUV mewah prestasi.

Maserati-Grecale-GT-Hybrid-3.3

Grecale mungkin pilihan luar jangkaan di pasaran tetapi syarikat telah berjaya mencipta pakej yang menarik untuk pemandu. Unit kuasa hibrid ringan 2.0L memang menakjubkan buat Maserati, mengisi celah tork turbo dengan kuasa elektrik jika diperlukan. Rangka juga sangat seimbang, memberikan keberanian untuk bersaing dengan saingan yang lebih mapan.

Di dalam kabin, pilihan gaya Maserati adalah unik dan kekal. Walau bagaimanapun, terdapat cukup banyak paparan digital besar untuk menjadikan perkara tampak moden. Konfigurasi speaker 14 dan 21 dari Sonus Faber tersedia untuk audiophile.

Maserati-Grecale-GT-Prima-Serie-4.6

VOTY 2023

Upacara Anugerah Kenderaan Tahunan Allianz DSF.my (VOTY) adalah acara anugerah kenderaan pertama dan satu-satunya di Malaysia yang tidak memberikan anugerah berbayar, dan tidak mengenakan apa-apa bayaran kepada pemenang atau jenama yang berpartisipasi. Pemenang dibenarkan menggunakan logo acara VOTY secara percuma dalam semua bahan pemasaran. Peserta acara tidak dikenakan bayaran untuk tempat duduk mereka di majlis penyampaian anugerah. Semua pengeluar kereta yang beroperasi di Malaysia dijemput untuk berpartisipasi secara percuma. Semua yang mereka perlu lakukan adalah membiarkan hakim kami mencuba pandu kenderaan yang dicalonkan.

Kenderaan yang dicalonkan mesti telah dilancarkan di Malaysia dalam 12 bulan terakhir dan tidak boleh merupakan facelift minor tempatan (body-kits, stiker, peningkatan roda, dll). Semua penilaian adalah bebas dan dikemukakan untuk undian sebelum pemenang dipilih. Pengeluar kereta tidak dimaklumkan jika mereka menang atau tidak sebelum acara.

Previous post

Toyota Vios \\ Sedan Keluarga Pilihan VOTY 2023!

Next post

Vespa Primavera Color Vibe: Pecutan Warna Di Jalan Raya!

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *