Motosikal / Lain Lain Roda

Vespa Primavera Color Vibe: Pecutan Warna Di Jalan Raya!

Pelopor Gaya dan Warna, Vespa Menyemarakkan Jalan Raya dengan Vespa Primavera Color Vibe!

Kami di GoHed Gostan kini membawakan anda berita terkini dari dunia motor! Didi Group, pengedar rasmi jenama Vespa di Malaysia, memperkenalkan Vespa Primavera Color Vibe yang baharu.

Vespa Primavera adalah roh muda dan segar Vespa. Ia adalah ikon sekaligus eksperimental, model dengan gaya abadi namun masih menjadi perintis trend. Penduduk dunia yang tiba tahun ini dalam pakaian yang lebih berwarna dan lebih tidak mengendahkan konvensi. Seakan-akan Vespa Primavera telah mencuci baju-bajunya dengan palet warna pelangi!

PRIMA-0.3-Large

Memperkenalkan Vespa Primavera Color Vibe yang baharu, siri khas, dan penghormatan kepada alam semesta Vespa yang penuh warna dan riang. Vespa Primavera Color Vibe menginspirasi orang untuk melarikan diri dari kebiasaan dengan fikiran positif, dan masalah diuruskan oleh kegembiraan spontan. Macam rasa ingin menunggang motor sambil menyanyi lagu “Don’t Worry, Be Happy”!

Di dunia Vespa Primavera Color Vibe, kami boleh bermain hanya untuk bermain, kami boleh memanjakan minat kami dengan dua warna khas: badan, tersedia dalam Orange Tramonto dan Blue Audace, yang dipadankan dengan grafik sisi dan footboard dalam Blue dan Orange, mencipta suasana yang berani dan ceria, untuk mewarnai perjalanan anda seperti tidak ada yang lain, bermain seperti tidak ada yang lain. Motor ni seakan-akan berteriak, “Hey, jangan ambil hidup terlalu serius. Mari bermain!”

Hiasan warna berbeza asal “noda” yang, ditonjolkan dalam hitam, berjalan secara serong melintasi keseluruhan badan melalui grafik khas pada sisi perisai depan dan panel sisi. Hiasan penutup stereng khas pada perisai depan juga dipadankan dengan grafik, serta pelek eksklusif, dibuat hanya untuk versi ini dalam finishing logam mengkilat khas.

Sebagai bukti lebih lanjut tentang sifat eklektik Vespa, perlengkapan selesai dengan hiasan hitam sporty: bingkai lampu depan dan lampu belakang, profil yang berjalan di sepanjang perisai depan, lambang pada mudguard depan, spring suspensi depan dan penjaga, pegangan penumpang, dan penutup penyalur. Sadelnya hitam dengan jahitan antrasit.

Vespa Primavera Color Vibe tersedia dalam versi 150 cc dengan perpindahan yang ditunjukkan dalam warna oren dan biru pada panel sisi.

Vespa Primavera Color Vibe dijual dengan harga bermula dari RM22,300 di Malaysia.

Previous post

Maserati Grecale GT \\ SUV Mewah Prestasi Pilihan VOTY 2023!

Next post

Honda HR-V Turbo \\ Pilihan Crossover Tahunan VOTY 2023

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *