Motosikal / Lain Lain Roda

Pembukaan Cawangan 3S Didi Group di Melaka oleh Zen Sports Sdn Bhd

Zen Sports Sdn Bhd dan Didi Group Membawa Vespa & Aprilia ke Melaka, Mengukir Sejarah dengan Pembukaan Cawangan 3S Pertama

Klebang, Melaka, 9 Disember 2023 – Didi Group, pengedar rasmi skuter Vespa & Aprilia di Malaysia, dengan bangga mengumumkan pembukaan Cawangan 3S Vespa & Aprilia yang pertama di Klebang, Melaka. Cawangan ini bukan sekadar pengedar produk ikonik Vespa & Aprilia, tetapi juga sebuah konsep dinamis yang merangkumi pusat servis pelanggan, menjadikannya destinasi utama bagi peminat kenderaan dua roda.

Perasmian Zen Sports merupakan tonggak penting bagi Didi Group, dengan pembukaan cawangan 3S Vespa & Aprilia pertama di Melaka. “Kami berterima kasih dan ucap tahniah kepada Zen Sports atas usaha memperkenalkan dan membawa jenama skuter Vespa dan Aprilia ke Melaka, yang akan mengukuhkan posisi kami dan meningkatkan kehadiran di Malaysia,” kata Encik Rewi Hamid Bugo, Pengerusi Didi Group.

Zen Sports, sebagai pengedar rasmi 3S Didi Group di Melaka, turut mengguna pakai Identiti Korporat Piaggio yang baharu. Cawangan ini menawarkan pelbagai model mengikut kemahuan dan kehendak pelanggan Vespa dan Aprilia di Melaka khususnya di Klebang dan sekitarnya.

Pelanggan sedia ada boleh menikmati perkhidmatan jualan dan selepas jualan yang lengkap melalui Zen Sports (Ban Zen Motors Sdn Bhd) yang terletak di Lot 332, Klebang Besar, 75200 Klebang Besar, Melaka. Ruang pamer ini mempamerkan semua model skuter Vespa dan Aprilia yang tersedia di seluruh negara. Selain Pusat Servis, kemudahan ini juga menawarkan ruang menunggu yang selesa dan pelbagai kemudahan gaya hidup. Ini memberikan pelanggan pengalaman pemilikan yang lebih memuaskan dan menawarkan elemen gaya hidup yang mencerminkan personaliti jenama.

Terus-Terang

Pembukaan cawangan 3S Didi Group di Melaka adalah satu langkah yang melangkaui sekadar menambah bilangan kedai dalam portfolio mereka. Langkah ini adalah manifestasi kemajuan dinamik dan komitmen mendalam Kumpulan Didi dalam menyediakan pengalaman yang lebih luas untuk peminat setia skuter Vespa dan Aprilia. Kehadiran Zen Sports di Melaka bukan sekadar menyediakan produk berkualiti tinggi, ia menandakan peningkatan dalam hubungan antara komuniti peminat skuter ini, membawa mereka bersama dalam semangat yang lebih erat.

Langkah ini, bukan hanya mengenai jualan. Ia adalah mengenai mencipta nilai tambah, memperkayakan kehidupan pelanggan dengan gaya hidup yang lebih dinamik dan elegan – sesuatu yang menjadi ciri khas Vespa dan Aprilia. Inisiatif seperti ini menunjukkan bagaimana jenama boleh menyumbang lebih daripada sekadar produk, tetapi juga dalam membentuk gaya hidup dan mengukuhkan ikatan dalam komuniti. Ini tentang menyediakan pengalaman yang meninggalkan kesan yang berkekalan, bukan sekadar transaksi jual beli.

Previous post

Era Pengecasan EV di KL: Inisiatif Terbaharu Millennium Welt & Gentari

Next post

Pertimbangan untuk Pembeli EV Pertama Kali: smart atau Tesla?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *