Motosikal / Lain Lain Roda

Kolaborasi Disney & Vespa Cipta Sejarah

Petaling Jaya Menyaksikan Kolaborasi Hebat antara Disney dan Vespa Dalam Edisi Terhad yang Memperingati Ulang Tahun Ikonik

Di tengah-tengah kemeriahan musim perayaan ini, dua jenama terkenal dunia, Disney dan Vespa, berganding bahu dalam suatu kolaborasi terhad yang merayakan ulang tahun yang amat istimewa: Edisi Mickey Mouse Disney oleh Vespa.

Kedua-dua jenama ini, yang sentiasa relevan dalam setiap era, diiktiraf oleh simbol dan warna yang jelas, dengan Vespa mewakili kebebasan dan keseronokan, digabungkan dengan nilai-nilai bercerita dan keseronokan Disney, mencipta gabungan yang sempurna. Skuter terkenal ini baru-baru ini menjadi lambang impian yang menjadi kenyataan dalam pengembaraan ajaib karya animasi Luca, Disney dan Pixar.

Kini, dua ikon kekal ini bersatu dalam projek khas untuk Disney100, dengan Vespa memberi penghormatan kepada ulang tahun ini melalui kolaborasi global antara dua jenama yang unik dengan Edisi Mickey Mouse Disney oleh Vespa.

Vespa bukan sekadar alat pengangkutan, ia adalah gaya hidup: lanjutan daripada personaliti penunggang, sejarah dan perjalanan. Sebagai teman perjalanan yang menakjubkan, dalam edisi khas ini, Vespa membebaskan imaginasi dan menggalakkan kita untuk bermimpi besar.

Rewi Hamid Bugo, Pengerusi Kumpulan Didi, mengulas kerjasama ini dengan berkata, “Impian membolehkan kita melihat masa depan dengan optimis, walaupun dalam masa yang kompleks seperti hari ini. Ikon abadi seperti Vespa tidak boleh gagal untuk meraikan, pada majlis-majlis istimewa sekali lagi tahun ke-100 Disney, ikon abadi seperti Mickey Mouse, dengan penghormatan kepada kreativiti, imaginasi, dan keseronokan – nilai yang sentiasa menjadi asas Vespa. Hari ini, seperti masa lalu. Kerjasama antara Vespa dan Disney mewakili perayaan dua syarikat bersejarah yang berkongsi impian yang sama: untuk membolehkan semua orang meluahkan imaginasi mereka dengan bebas. Seperti Mickey Mouse, Vespa ialah ikon budaya, membangkitkan rasa keseronokan dan pengembaraan dan bersama-sama mereka membentuk gabungan yang menakjubkan, benar-benar mengembangkan kisah abadi kami. Kami sangat teruja untuk membawa versi ikonik skuter ini kepada peminat kami di Malaysia dan membawa semua daya tarikan dan personaliti Mickey ke setiap tunggangan!”

Untuk kerjasama ini, Vespa Primavera 150cc hadir dalam warna hitam, merah, putih dan kuning: warna yang sama yang telah mewarnai tetikus paling terkenal Walt Disney selama beberapa dekad. Roda kuning mengingatkan kita kepada kasut Mickey Mouse, manakala cermin hitam mengingatkan telinga bulat ikoniknya. Corak grafik yang menggambarkan siluet watak menghiasi kedua-dua belah skuter dan juga bahagian hadapan. Akhirnya, tandatangan Mickey Mouse juga dipaparkan, terletak pada kedua-dua pelana dan cangkerang hadapan.

Edisi Mickey Mouse Disney oleh Vespa datang dengan sebuah helm yang serasi dalam warna-warna yang sama menakjubkan dan harga jualan bermula dari RM22,900.

GALERI

Previous post

UMWT Sahkan Integriti Pasca Insiden Ujian Keselamatan

Next post

Panduan PLUS Terkini: Adakah Ia Berbeza Setiap Musim Perayaan?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *