Anugerah / VOTY / Pameran Motor

Perodua Alza // Pemenang Tertinggi Anugerah Kenderaan Tahunan VOTY 2023!

Akhirnya, anugerah Kenderaan Tahunan 2023 tidak lain dan tidak bukan jatuh kepada Perodua Alza.

Vehicle Of The Year WINNER VOTY 2023

Anugerah Kenderaan Tahunan biasanya adalah anugerah yang paling sukar untuk diberikan, tetapi tahun ini tidak ada keraguan bahawa kenderaan ini memberikan impak yang paling besar di pasaran. Rakyat Malaysia sangat berhati-hati dalam hal nilai dan selalu ada satu jenama yang selalu memberikan lebih dalam produk mereka. Kami tentu saja merujuk kepada Perodua Alza.

Perodua Alza Launch July 2022

Alza adalah kenderaan yang sangat penting dan benar-benar layak mendapat gelaran Kenderaan Tahunan 2023. Dari semua produk Perodua, Alza adalah satu-satunya yang menggabungkan kelancaran motor petrol empat silinder, kestabilan platform DNGA, dan kepelbagaian tempat duduk 7 penumpang dalam satu pakej. Tidak hairanlah permintaan untuk MPV kompak ini begitu tinggi!

Lebih dari itu, Perodua tidak hanya berhenti pada memberikan kenderaan keseluruhan yang hebat dengan harga yang berpatutan, mereka berusaha keras untuk memberikan keselamatan aktif dengan terkini dalam ASA. Alza baharu ini adalah peningkatan sejagat berbanding model sebelum ini dan pasti akan menjadi penjual terbaik dalam beberapa tahun akan datang.

Ini semua adalah sebahagian dari sebab mengapa Perodua Alza mendapat penghargaan tertinggi kami untuk Kenderaan Tahunan 2023. Ia menawarkan kombinasi yang luar biasa antara nilai, kepelbagaian, dan inovasi keselamatan, menjadikannya pilihan jelas bagi kami.

Perodua-ALZA-launch-IMG_6736

VOTY 2023

Upacara Anugerah Kenderaan Tahunan Allianz DSF.my (VOTY) adalah acara anugerah kenderaan pertama dan satu-satunya di Malaysia yang tidak memberikan anugerah berbayar, dan tidak mengenakan apa-apa bayaran kepada pemenang atau jenama yang berpartisipasi. Pemenang dibenarkan menggunakan logo acara VOTY secara percuma dalam semua bahan pemasaran. Peserta acara tidak dikenakan bayaran untuk tempat duduk mereka di majlis penyampaian anugerah. Semua pengeluar kereta yang beroperasi di Malaysia dijemput untuk berpartisipasi secara percuma. Semua yang mereka perlu lakukan adalah membiarkan hakim kami mencuba pandu kenderaan yang dicalonkan.

Kenderaan yang dicalonkan mesti telah dilancarkan di Malaysia dalam 12 bulan terakhir dan tidak boleh merupakan facelift minor tempatan (body-kits, stiker, peningkatan roda, dll). Semua penilaian adalah bebas dan dikemukakan untuk undian sebelum pemenang dipilih. Pengeluar kereta tidak dimaklumkan jika mereka menang atau tidak sebelum acara.

Dalam keriuhan dan hiruk-pikuk industri automotif, Perodua Alza menonjol sebagai kenderaan yang benar-benar layak mendapat gelaran ini. Kami tidak sabar untuk melihat apa yang akan datang daripada Perodua di masa hadapan!

Previous post

Honda HR-V Turbo \\ Pilihan Crossover Tahunan VOTY 2023

Next post

Vespa GTS 300: Kehebatan yang Tidak Dapat Dihentikan Kini di Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *