Motosikal / Lain Lain Roda

Didi Group Lancar Kedai Konsep Baru MotoPlex di Johor Bahru

Tempat baru ini mempamerkan jenama premium Piaggio, Vespa, Aprilia dan Moto Guzzi, menggabungkan estetika Itali dengan perkhidmatan pelanggan luar biasa dalam lingkungan 4,000 kaki persegi.

Didi Group dengan bangga mengumumkan pembukaan rasmi MotoPlex Johor Bahru, cawangan pertama yang menawarkan empat jenama premium di bawah Kumpulan – Piaggio, Vespa, Aprilia dan Moto Guzzi yang terletak di Johor. Dibentuk sebagai kedai konsep dinamik, MotoPlex Johor Bahru membawa pelbagai produk, serta pusat perkhidmatan pelanggan, menjadikannya destinasi wajib bagi peminat dan peminat kenderaan motor dua roda.

MotoPlex Johor Bahru adalah MotoPlex kedua di Malaysia yang diurus oleh Goh Brothers Motorcycles Sdn Bhd, pengedar rasmi yang dilantik oleh Didi Group, pengedar rasmi Piaggio, Vespa, Aprilia dan Moto Guzzi di Malaysia. Direka dengan estetika Itali, ruang keseluruhan 4,000 kaki persegi dibahagikan kepada kawasan pameran, 2,700 kaki persegi, dan pusat perkhidmatan 1,300 kaki persegi. Pusat perkhidmatan ini dilengkapi dengan alat diagnostik canggih dan diurus oleh juruteknik dan mekanik motosikal yang terlatih dengan baik, komited untuk menawarkan perkhidmatan pelanggan yang unggul dan akses kepada pelbagai alat ganti berkualiti tinggi.

Kedai MotoPlex memperkenalkan keghairahan berbasikal Itali di bawah satu bumbung dengan menawarkan gambaran menarik tentang seluruh Kumpulan Piaggio, mencerminkan visi inovatif Kumpulan dan pengalaman unik. Encik Rewi Hamid Bugo, Pengerusi Didi Group menekankan bahawa “Pembukaan MotoPlex akan membantu kami untuk memperkukuhkan posisi kami dan meningkatkan kehadiran kami di Malaysia. MotoPlex adalah rumah jenama ikonik Piaggio. Dengan memilikinya di bawah satu bumbung, kami dapat menawarkan pelbagai pilihan yang lebih luas kepada pelanggan berpotensi yang mencari pengalaman dua roda Itali yang diperkaya dengan gaya, teknologi, prestasi unggul dan warisan yang kaya.” mencerminkan pengukuhan yang cepat dalam rangkaian pengedaran Kumpulan di Malaysia. Kami telah melihat kejayaan besar dengan konsep MotoPlex dengan pelancaran MotoPlex Petaling Jaya dan MotoPlex Butterworth.

Sejak itu, kami telah mencari masa yang tepat untuk memperkenalkan konsep MotoPlex di seluruh negara – pengalaman runcit automotif satu henti yang sesuai dengan selera individu berpendapatan tinggi. Konsep ini akan menjadi penyesuaian yang hebat untuk pasaran Malaysia dan sejajar dengan rancangan pengembangan nasional Didi Group.

“Kami sangat bangga dapat mempamerkan semua jenama premium Kumpulan Piaggio, termasuk Vespa, Aprilia dan Moto Guzzi, di bawah satu bumbung di MotoPlex Johor Bahru. Bersama-sama dengan budaya antarabangsa dan tempatan di Johor, MotoPlex Johor Bahru membawa pengalaman menunggang motosikal yang menarik dan memperkaya, dengan keaslian Itali, melalui jenama legendaris berstatus ikonik yang dikenali dengan gaya, teknologi dan warisan mereka, dan yang telah mengubah konsep mobiliti individu dan kebebasan. Kami tidak hanya membuat kenderaan. Kami mengubah cara orang bergerak.” kata Encik Rewi Hamid Bugo, Pengerusi Didi Group.

Previous post

Pembukaan Rasmi Harley-Davidson® di Johor Bahru

Next post

Royal Enfield Perkasa Jejak di Malaysia dengan Pembukaan Kedai Baru

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *