Motosikal / Lain Lain Roda

Royal Enfield Perkasa Jejak di Malaysia dengan Pembukaan Kedai Baru

Dengan pelancaran kedai eksklusif ketiga di negara ini dan 161 di rantau Asia Pasifik, Royal Enfield semakin meningkatkan aksesibiliti kepada pelanggan di Malaysia dengan menawarkan keseluruhan rangkaian motosikal dan aksesori asli mereka.

Dengan komitmen yang konsisten untuk membangunkan aksesibiliti pengguna ke gaya hidup motosikal, Royal Enfield, pemimpin global dalam segmen motosikal saiz sederhana, hari ini mengumumkan pembukaan kedai eksklusif baru di Johor Bahru, Malaysia. Kedai ini terletak di 69, Jalan Ibrahim Sultan, Taman Stulang Laut, 80300 Johor Bahru, Johor dan akan menawarkan aksesibiliti yang lebih besar kepada pelanggan sedia ada dan berpotensi di Malaysia.

Pelanggan dan peminat motosikal di Malaysia kini boleh mengalami 122 tahun warisan melalui rangkaian lengkap motosikal, pakaian dan aksesori mereka, semua tersedia di bawah satu bumbung di kedai eksklusif ini. Bersamaan dengan itu, kedai eksklusif ini menunjukkan falsafah jenama “Pure Motorcycling” dalam setiap aspek pengalaman kepemilikan Royal Enfield. Kedai Royal Enfield – Johor Bahru ini terletak di pusat komersial dan kini akan memberikan aksesibiliti yang lebih besar kepada pelanggan di Johor Bahru.

Encik Rewi Hamid Bugo, Pengerusi Didi Group, memberi kenyataan, “Dalam komitmen kami untuk memperluas jangkauan, kami telah membuka kedai eksklusif ketiga dan 4 kedai pop-up dari wilayah selatan hingga utara Malaysia. Ini akan mendekatkan kami dengan pelanggan kami dan menyediakan akses yang mudah kepada jenama kami.

Kami juga ingin mengumumkan bahawa kami akan melancarkan model motosikal baru, Super Meteor 650, secara tentatif pada September 2023.

Dengan usaha bersama Royal Enfield dan Didi Group, kami yakin dengan keupayaan kami untuk menubuhkan kehadiran yang menonjol dan mencipta ceruk di pasaran Malaysia.”

Mengenai pelancaran kedai eksklusif baru ini di Malaysia, Encik Anuj Dua, Ketua Perniagaan untuk Asia Pasifik, Royal Enfield, berkata, “Royal Enfield berkomitmen untuk menjadi pemimpin global dalam segmen saiz sederhana dan Asia Pasifik adalah strategik yang penting. Kami telah secara konsisten membangunkan aksesibiliti yang lebih besar untuk komuniti kami yang bersemangat dan penunggang yang tekun. Malaysia adalah salah satu pasaran berpotensi tinggi di Asia Tenggara dan kami telah melihat lonjakan pesat dalam komuniti penunggang Royal Enfield yang menerima gaya hidup motosikal santai dan terlibat dalam lipatan Pure Motorcycling. Kedai Johor Bahru adalah kedai rasmi ketiga yang kami lancarkan dalam tempoh 2 tahun. Kami mempunyai lebih 1500 pemilik Royal Enfield yang bangga dan komuniti yang bersemangat yang terus berkembang setiap hari. Kedai jenama eksklusif ini dan rangkaian produk kami yang evokatif, tersedia pada titik harga yang dapat diakses yang akan menarik minat peminat motosikal.”

Dengan kedai eksklusif baru ini, Royal Enfield akan menyediakan semua motosikal, perkhidmatan, pakaian dan aksesori motosikal asli mereka di bawah satu bumbung.

Previous post

Didi Group Lancar Kedai Konsep Baru MotoPlex di Johor Bahru

Next post

Peningkatan EV di Malaysia: Sime Darby Motors Lantik 14 Pengedar BYD

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *