Anugerah / VOTY / Pameran Motor

Jaguar I-Pace EV400 \\ Kereta Prestasi Elektrik Terbaik VOTY 2023

Menyerlah Dalam Kalangan Kereta Elektrik, I-Pace EV400 Mengambil Hadiah Utama

Electric Performance Car Of The Year VOTY 2023

Bila kita bercakap tentang kereta elektrik, Jaguar I-Pace EV400 adalah nama yang tidak boleh dielakkan. Menyandang gelaran Kereta Prestasi Elektrik Terbaik VOTY 2023, Jaguar I-Pace menunjukkan bukti kukuh bahawa ia adalah yang terbaik di dalam kelasnya.

Kerajaan Malaysia telah memberikan banyak insentif untuk kereta elektrik dalam bentuk pengecualian cukai dan rebat cukai. Ini telah mendorong peningkatan dalam penawaran kereta elektrik di pasaran. Dalam kategori ini, kita melihat kereta elektrik yang dibuat untuk yang 1% – kereta yang bukan sekadar menonjol dalam angka tenaga, tetapi juga dalam kualiti dan pengalaman memandu yang tiada bandingan.

Antara semua ini, Jaguar I-Pace EV400 menyerlah. Dibayangkan sebagai kereta sport pertama dan empat pintu kedua, Jaguar benar-benar berjaya dengan EV pertama mereka. Pengalaman memandu yang ditawarkan oleh model ini adalah luar biasa. Tambahan pula, harga yang ditawarkan tidak terlalu mahal memandangkan betapa istimewanya model ini. Rekaannya futuristik tetapi abadi. DNA Jaguar memancar dari setiap lengkungan pada I-Pace.

Jaguar-i-pace-IMG_6481-Large

Mengenai Anugerah Kereta Tahunan Allianz DSF.my (VOTY), ini adalah acara anugerah kereta pertama dan satu-satunya di Malaysia yang tidak memberikan anugerah berbayar dan tidak mengenakan sebarang bayaran kepada pemenang atau jenama yang menyertai. Pemenang dibenarkan menggunakan logo acara VOTY secara percuma dalam semua bahan pemasaran mereka. Peserta acara bahkan tidak dikenakan bayaran untuk tempat duduk mereka di acara penganugerahan. Semua pengeluar kereta yang beroperasi di Malaysia dijemput untuk menyertai tanpa sebarang bayaran. Yang perlu mereka lakukan adalah membenarkan hakim kami memandu uji kenderaan mereka yang layak.

Kenderaan yang dicalonkan mesti telah dilancarkan di Malaysia dalam 12 bulan terakhir dan tidak boleh dicalonkan jika hanya facelift minor (kit badan, stiker, peningkatan roda, dll). Semua penilaian adalah bebas dan dilakukan melalui undian sebelum pemenang dipilih. Pengeluar kereta tidak diberitahu jika mereka menang atau tidak sebelum acara tersebut.

Jadi, mari kita berikan tepukan tangan untuk Jaguar I-Pace EV400 – Kereta Prestasi Elektrik Terbaik VOTY 2023!

Previous post

Pemenang Anugerah \\ DSF.my Allianz Vehicle Of The Year 2023

Next post

Volvo C40 Recharge Pure Electric \\ SUV Elektrik Terbaik VOTY 2023

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *