Motosikal / Lain Lain Roda

Terbaharu Dari Moto Guzzi Dan Vespa Di Art Of Speed 2023

Didi Group memperkenalkan Koleksi Moto Guzzi V7 Stone dan Warna Vespa pada acara tahunan Art of Speed ​​​​2023, membuka lembaran baru dalam inovasi dan budaya motosikal.

Selamat datang ke dunia motosikal yang semakin canggih dan berwarna-warni! Kami di Gohed Gostan teruja untuk berkongsi berita terkini daripada Art of Speed ​​​​2023, di mana Didi Group – pengimport tunggal jenama Piaggio di Malaysia – berbangga kerana telah memperkenalkan Moto Guzzi V7 Stone dan Koleksi Warna baharu Vespa.

Acara Art of Speed ​​​​diiktiraf sebagai platform yang menarik minat terhadap budaya dan inovasi motosikal, menjadikannya latar belakang yang sempurna untuk memperkenalkan Moto Guzzi V7 Stone Edisi Khas. Lebih daripada lima puluh tahun selepas keluaran unit pertama, Moto Guzzi kini membuka lembaran baharu dan penting dalam sejarah V7, simbol terkemuka motosikal Itali di seluruh dunia.

Watak dan keasliannya tetap utuh, kerana nilai-nilai yang ditakdirkan untuk bertahan sepanjang zaman dan tertanam dalam kod genetik setiap Moto Guzzi. Selain itu, enjin berprestasi tinggi baharu, 850cc, 65hp membuat penampilan sulungnya dalam V7 Stone baharu, terbitan kompak yang memacu V85 TT. Ia adalah tunggangan terbaharu dan moden yang dibina di Mandello, yang menjamin prestasi yang lebih baik dan kecekapan keseluruhan yang lebih besar untuk memberikan keseronokan tunggangan yang maksimum, keseronokan dan kebolehpercayaan.

Ini bermakna V7 kini juga mempunyai 25 peratus lebih kuasa maksimum, berbanding 52hp sebelum ini dan tork maksimum juga telah meningkat secara signifikan, dari 60Nm menjadi 73Nm yang luar biasa. Harga jualan rasmi untuk Moto Guzzi V7 Stone adalah RM62,900 manakala Moto Guzzi V7 Stone Edisi Khas dijual pada harga RM66,900 dan boleh didapati di seluruh negara.

Tidak lupa juga, Koleksi Warna baharu Vespa Primavera dan barisan produk Vespa Sprint menjadi tumpuan utama sebagai inspirasi bagi pengguna untuk hidup dan bermain dengan penuh warna. Sebagai ikon gaya hidup Itali, Vespa memimpin jalan, mengajak pemegang bentuk dunia moden untuk menghidupkan cerita berwarna mereka dengan Vespa.

Tambahan lagi, Vespa Sprint telah dicipta dengan tujuan untuk mengubah perjalanan rutin menjadi pengalaman yang menyeronokkan, menjadi teman setia dan dipercayai dalam perjalanan untuk mengatasi batasan sendiri. Vespa Sprint kini mewakili dinamisme dan keberanian dan orang boleh menyaksikannya secara langsung di festival dan segera di jalan raya juga.

Vespa Sprint dan julat Sprint S ditonjolkan dengan garisan muda, lampu hadapan segi empat yang cekap dan roda besar 12 inci yang mengagumkan, dengan rim aloi yang canggih. Harga jualan rasmi untuk Primavera 150 ABS adalah RM17,900, Primavera 150 S ABS adalah RM18,300, manakala Sprint 150 ABS dan Sprint 150 S ABS adalah RM18,900 dan boleh didapati di seluruh negara.

Terus ikuti kami di Gohed Gostan untuk berita terkini dan ulasan dalam dunia auto Malaysia. Semoga anda menikmati pengalaman menunggang yang lebih berwarna dan bersemangat dengan pelancaran baru ini!

Previous post

Projek Petaling Jaya Dispersal PJD Link Dibatalkan

Next post

Premier Sarawak Akan Melanjutkan Penggunaan Toyota Mirainya

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *