Anugerah / VOTY / Pameran Motor

Happening! Art of Speed 2023: Kesan Lebih Besar di MAEPS Serdang

Kemeriahan Festival Seni 2023 di MAEPS Serdang – Sorotan Terhebat, Tawaran Istimewa dan Pengalaman Menakjubkan yang Tidak Boleh Anda Lepaskan!

AOS-2023

Art of Speed (AOS) 2023 yang merangkumi Adat dan Budaya, kembali untuk edisi ke-12 di Pusat Pameran Pertanian Malaysia (MAEPS) di Serdang, Selangor dari semalam dan hari ini. Dengan pameran terbesar yang pernah ada, AOS 2023 meliputi kawasan seluas 42,000 meter persegi di dalam dan 8.6 hektar di luar, ini adalah acara yang tidak boleh dilepaskan. pergi selepas membaca ini.

AOS 2023 menghidupkan pelbagai aktiviti menarik seperti Konvensyen Pemungut Hot Wheels Rasmi untuk Asia Tenggara, Pameran Hot Wheels Rare dan Collectibles, dan Hot Wheels Skate School, di mana pengunjung berpeluang mempelajari kemahiran skateboard baharu atau meningkatkan kemahiran mereka. Pengunjung juga boleh menikmati sesi perkongsian dengan pengumpul lain.

Apa yang menjadikan AOS 2023 lebih istimewa ialah kehadiran Shige Suganuma dan Emi Suganuma, tokoh penting dari Mooneyes, sebuah syarikat terkenal dalam dunia automotif. Selain itu, Miss Pin-Up Art Of Speed 2023 akan diperkenalkan buat pertama kalinya, acara yang dinanti-nantikan yang pastinya menambah keterujaan pada perayaan AOS tahun ini. Acara ‘Show and Shine’ juga akan mempersembahkan kereta dan motosikal terbaik yang telah diubah suai dengan pemenang ‘Best of Show’ berpeluang pergi ke Yokohama Hot Rod Custom Show Jepun pada bulan November. Selain itu, pembeli tiket dalam talian yang bertuah akan memenangi motosikal Honda e-DAX.

Bersama-sama dengan tawaran pameran kereta dan motosikal yang hebat dari Malaysia dan rantau ini, AOS 2023 juga akan menyertakan Konvensyen Pengumpul Hot Wheels, kerjasama, dan pertandingan Miss Art of Speed ​​​​2023. Festival itu telah mendapat banyak minat dan berakhir hari ini.

Jadi, jika anda peminat motosikal, pastikan anda tidak melepaskan peluang untuk menghadiri AOS 2023, festival yang menghimpunkan komuniti motosikal dan menghidupkan semula budaya motosikal tidak seperti sebelum ini! Sebagai penyokong kuat budaya adat dan gaya hidup permotoran, kami amat berbangga untuk menyaksikan pertumbuhan dan sambutan AOS dengan cara yang luar biasa ini.

Kami berharap dapat melihat lebih banyak perubahan dan penambahbaikan dalam edisi AOS yang akan datang dan terus menyokong kejayaan dan pertumbuhan komuniti motosikal di Malaysia. Jumpa anda dalam AOS 2024!

Previous post

Rupa Baru Toyota Land Cruiser Prado: Adakah Ini Rupa Terkini?

Next post

Royal Enfield Super Meteor 650: Cruiser untuk Jalan Raya Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *