Anugerah / VOTY / Pameran Motor

Art Of Speed 2023: Lebih Besar & Lebih Hebat!

Sertai Acara Automotif Terbesar Malaysia – Art Of Speed 2023 dengan Aktiviti Luar Biasa dan Hadiah Menarik pada 29 & 30 Julai!

Sahabat-sahabat pencinta automotif, kami di Gohed Gostan (bukan media partner AOS) gembira untuk berkongsi tentang acara automotif yang paling dinanti-nantikan di Malaysia – Art Of Speed (AOS) 2023! Dalam edisi kali ini, yang merupakan tahun ke-12, AOS menjanjikan acara yang lebih besar dan hebat berbanding sebelumnya. AOS 2023 akan diadakan di MAEPS, Serdang, dengan mengambil keseluruhan lokasi yang merangkumi 350,000 kaki persegi ruang dalam dan 8.6 ekar ruang luar. Acara ini akan berlangsung dari pukul 10 pagi hingga 7 malam pada 29 dan 30 Julai 2023.

Ketengahkan Budaya Automotif

Art Of Speed adalah acara yang menggabungkan budaya kereta dan motosikal di Malaysia. Mereka yang membeli tiket secara online melalui laman web artofspeed.com akan berpeluang memenangi motosikal Honda e-DAX melalui cabutan bertuah. Selain itu, seorang peserta bertuah akan berjaya membawa pulang Toyota Celica 1979 yang dipulihkan dan disesuaikan.

Apa yang Baru di AOS 2023?

AOS 2023 memperkenalkan pelbagai aktiviti dan tarikan baru, antaranya:

  1. Outdoor ThunderCircus “Brotherhood Rally” – perhimpunan untuk peminat motosikal dari pelbagai komuniti.
  2. Konvensyen Pengumpul Hot Wheels rasmi pertama di Asia Tenggara.
  3. Pameran Hot Wheels yang jarang dan bernilai tinggi.
  4. Sekolah Skate Hot Wheels.
  5. Sesi perkongsian pengumpul.
  6. Pertandingan Kustom Hot Wheels.
  7. Kehadiran tetamu istimewa, Matt Gabe, pereka Hot Wheels dari AS.
  8. Pelancaran kereta konvensyen Hot Wheels rasmi.
  9. Pelancaran baju edisi terhad Hot Wheels.
  10. Kolaborasi Hot Wheels x Proton dan Hot Wheels x VANS.
  11. Kolaborasi AOS dengan Hikari Riders, IGL Coating, dan MOONEYES.
  12. Buku kopi meja memperingati 10 tahun AOS.

Selain itu, acara akan turut menampilkan beberapa ciri yang kembali seperti NoEqual.co NEAT Fest, Off The Grid camping, dan Hail Vintage collectible showcase. Ada juga pasaraya otomotif, Food Park, dan Test Ride Zone yang menampilkan jenama-jenama motosikal terkenal seperti Royal Enfield, Vespa, Aprilia, Triumph, dan Harley-Davidson.

Tetamu dan Persembahan Khas

Senarai tetamu untuk AOS 2023 termasuk nama-nama besar dari industri automotif global seperti Shige Suganuma dan Emi Suganuma dari MOONEYES Japan, Wild Road Choppers dari Jepun, Dino Dalle Carbonare dari Speedhunters.com, dan banyak lagi. Selain itu, akan ada persembahan di Hall A yang melibatkan artis seperti Dato Maw, Hip Hop Decontrol, Balan Kash, Arunboii, dan lain-lain.

SoundCircus Festival

Bersempena dengan AOS 2023, SoundCircus Festival akan diadakan pada pukul 4 petang, Sabtu, 29 Julai 2023. Festival ini akan menampilkan persembahan dari Superman Is Dead, No Good, Plague of Happiness, MC16, Skudap Skudip, Dum Dum Tak, dan banyak lagi. Perlu diingatkan bahawa SoundCircus hanya terbuka kepada mereka yang berumur 16 tahun ke atas dan akan melibatkan mosh pits.

Akhir Kata

Art Of Speed 2023 menjanjikan pengalaman yang menggemparkan untuk semua peminat automotif di Malaysia. Dengan pelbagai aktiviti dan tarikan baru, serta peluang untuk memenangi hadiah menarik, ini adalah acara yang tidak boleh dilepaskan oleh sesiapa yang meminati budaya kereta dan motosikal. Kami di Gohed Gostan menggalakkan anda untuk mengambil bahagian dalam acara ini dan merasai sendiri kegembiraan dan kehebatan yang ditawarkan oleh Art Of Speed 2023.

Jadi, tandakan tarikh di kalendar anda dan jangan lepaskan peluang untuk menghadiri acara automotif terbesar di negara ini. Kami akan bertemu anda di sana!

Previous post

PROTON X70 1.5TGDi Kini Dalam Varian Premium X!

Next post

Volvo Buka Jalan ke Masa Depan Elektrik

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *