Berita Auto

Pengalaman Mitsubishi Triton Champion Di Miri: Cabaran dan Kehebatan!

Terokai Keupayaan Pickup Triton Di Parkcity Eastwood, Miri: Cabaran Off Road, Pemanduan Laju dan Pelbagai Ganjaran!

Sempena hujung minggu yang akan datang, Miri bakal menjadi tumpuan peminat kereta dan pencinta cabaran! Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) membawa kepada kita semua sebuah acara yang tiada bandingannya – Mitsubishi Triton Champion Xperience. Kami ingin mengajak semua untuk mengambil peluang ini.

Mitsubishi Motors memang dikenali dengan penglibatannya dalam dunia motorsport. Dengan sejarah yang hebat di dalam acara-acara seperti Asia Cross Country Rally (AXCR), keahlian dan teknologi yang diperoleh telah diintegrasikan ke dalam pembuatan model mereka, terutamanya Triton. Adalah sebuah kombinasi teknologi perlumbaan dengan kepraktisan harian yang menjadikan Triton sebuah pickup yang luar biasa.

Bukan sekadar pameran statik, Triton Champion Xperience memberi peluang kepada kita semua untuk benar-benar merasai kekuatan Triton. MMM berbangga menunjukkan kehandalan, ketegasan, kekuatan, dan kebolehpercayaan Triton melalui pelbagai aktiviti yang direka khas.

Sedia untuk pemanduan teksi berkelajuan tinggi? Ikutilah cabaran ini dan rasai sendiri kekuatan mentah Triton ketika ia dengan mudah meneroka jalan, menonjolkan kehandalan dan prestasinya yang hebat.

High-speed-taxi-ride-1.0

Bagi mereka yang bersemangat untuk mencuba pengalaman off road, Triton Champion Xperience juga menyediakan ujian memandu off road yang direka khas. Ini adalah peluang anda untuk menguji sistem Mitsubishi Motors Super-Select 4WD II dan off road. Merasai sendiri bagaimana Triton mengatasi rintangan dan laluan berbatu dengan mudah.

Dan ada lagi! Peserta awal yang mendaftar untuk ujian memandu di laman web rasmi MMM akan mendapat pelbagai ganjaran eksklusif. Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan t-shirt Champion Xperience yang menarik, pin muat semula Touch ‘N Go bernilai RM20, dan juga peluang untuk memenangi beg North Face EXPLORE BARDU II melalui cabutan bertuah.

Jika anda ingin meningkatkan pengalaman Triton anda, MMM telah menyediakan tawaran yang sukar untuk ditolak. Pelanggan yang membuat tempahan Triton Athlete atau Triton AT Premium sebelum 31 Ogos 2023 layak untuk promosi dan kadar faedah rendah sebanyak 1.77% sahaja. Bukan itu sahaja, tempahan Triton yang dibuat semasa acara akan diberikan tumbler gaya hidup Stanley untuk meningkatkan pengembaraan harian anda.

Terus Terang

Jangan lepaskan peluang emas untuk menyaksikan gabungan kecemerlangan motorsport dan kejuruteraan automotif terkini di Mitsubishi Triton Champion Xperience. Sama ada anda seorang peminat automotif, pengembara yang mencari keseronokan, atau seseorang yang mencari pikap yang boleh menangani jalan bandar dan laluan off roadf, acara ini mempunyai sesuatu yang menarik untuk anda semua.

Tandakan tarikh di kalendar anda untuk 26-27 Ogos 2023 dan bergeraklah ke Parkcity Eastwood, Miri, untuk hujung minggu yang penuh aksi, ganjaran eksklusif, dan pengalaman Triton yang tiada bandingan. Kemasukan adalah percuma, jadi ajaklah rakan dan keluarga untuk bergabung dalam keseronokan. Terokai pengembara dalam diri anda dan mulakan perjalanan yang akan mengubah persepsi anda tentang pickup.

Untuk maklumat lanjut dan pendaftaran ujian memandu, layari laman web rasmi Mitsubishi Motors:  https://www.mitsubishi-motors.com.my/triton-mini-axcr/

Previous post

Nombor Plat MAF 14 Ditawarkan Dari RM1.85 Juta

Next post

Peugeot 408 GT Crossover Dilihat Dekat Kilang Gurun

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *