Anugerah / VOTY / Pameran Motor

Acara AUTOFEST Sime Darby Motors Bakal Gegar Arkadia Akhir Minggu Ini!

Jangan Lepaskan Peluang Keemasan Di AUTOFEST Sime Darby Motors: Lebih Daripada Penjimatan, Inilah Peluang Anda Untuk Memiliki Kereta Idaman!

Selamat datang, pembaca Gohed Gostan! Adakah anda sedang merancang untuk menambah koleksi kereta premium atau elektrik ke dalam garaj anda? Mungkin, anda sedang mencari kereta terpakai yang berkualiti tinggi? Jika jawapan anda ya, kami ada berita baik untuk anda. AUTOFEST, acara automotif terbesar anjuran Sime Darby Motors, bakal berlangsung akhir minggu ini di Arkadia, dari 4 hingga 6 Ogos 2023. Jadi, mari kita bincangkan apa yang boleh anda harapkan dari AUTOFEST kali ini.

AB-August-autofest-2.0

AUTOFEST menampilkan jenama automotif ternama seperti BMW, MINI, BYD, Hyundai, Ford, Jaguar, Land Rover, dan Volvo. Selain itu, Sime Darby Auto Selection turut menawarkan kereta terpakai yang berkualiti tinggi yang pasti memenuhi citarasa anda.

Jom lihat apa yang menanti anda di AUTOFEST.

Dengan BYD, bersiaplah untuk hujung minggu yang elektrifikasi! Jejaklah ke masa depan mobiliti elektrik dengan SUV EV laris, BYD ATTO 3, dan BYD DOLPHIN yang baru dilancarkan, kedua-duanya dilengkapi dengan Bateri Blade yang inovatif dan selamat. Harga bermula dari RM99,900 sahaja. Ini peluang keemasan untuk mencuba dan mengetahui sendiri kehebatan kereta elektrik ini.

Dengan BMW, anda boleh menikmati rebat sehingga RM35,000 dan pakej kewangan yang menarik dengan kadar kempen eksklusif serendah 1.08% atau rebat tunai mudah sehingga RM 10,000. Pakej istimewa ini juga termasuk Sistem Suara Kompak Premium percuma bernilai RM4,199 untuk model terpilih, kad BMW i Wallbox atau BMW ChargeNow, dan Pakej Pengecasan Tanpa Had BMW selama 1 tahun. Anda juga akan mendapatkan jaminan untuk jarak tanpa had selama 5 tahun dan perkhidmatan selama 100,000km. Sebagai tambahan, BMW BEV juga menawarkan jaminan untuk Bateri Voltan Tinggi selama 8 tahun atau 160,000km.

Untuk MINI, menanti anda adalah rebat yang menarik dan langganan Jomcharge selama 1 tahun secara percuma. Anda juga akan mendapatkan Wallbox percuma bernilai sehingga RM4,760 (hanya dengan Easy Drive), jaminan tanpa batas jarak selama 4 tahun, dan MINI Service Inclusive selama 6 tahun/tanpa had jarak dan MINI Repair Inclusive selama 5 tahun/200,000km.

Untuk Volvo, dengan setiap pembelian model Volvo terpilih, anda akan mendapatkan perkhidmatan percuma selama 5 tahun, insurans kenderaan dan hadiah eksklusif bernilai sehingga RM5,000.

Jangan lupa tentang Sime Darby Auto Selection yang menawarkan Jaminan dan Perkhidmatan 1 Tahun Percuma, Kadar Faedah Rendah, Nilai Tukaran Tinggi, dan Baucer Pelapisan RM500 secara percuma untuk setiap tukaran berjaya.

Dan last but not least, Jaguar Land Rover menawarkan tangga sisi auto yang boleh dilipat dengan setiap pembelian RR Velar (Baru & Terpakai) dan pengecas wallbox percuma dan kredit pengecasan RM 1k dengan setiap Jaguar I-PACE baru dan yang diluluskan.

Dengan segala tawaran ini, apa lagi yang anda tunggu? Ini peluang emas anda untuk memiliki kereta idaman dengan harga yang hebat dan berkualiti terjamin. Jadi, jangan lepaskan AUTOFEST Sime Darby Motors 2023. Ingatlah, jangan sekadar puas dengan yang baik, apabila anda boleh memiliki yang hebat. Jadi, jom temui kehebatan anda hari ini.

Previous post

Pasaran Automobil UK SUV Sahaja - Volvo Henti Jual Sedan Wagon

Next post

Hanya Satu Ujian Teori Untuk Lesen Kereta Dan Lesen Motosikal

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *