Keselamatan

Volvo Cars Melancarkan Jemputan Kempen Jenama ‘For Life’

Volvo Cars membawa kempen ‘For Life’ baharu untuk membayangkan semula masa depan keselamatan automotif.

Volvo Cars telah menjadi perintis dalam keselamatan automotif sejak 95 tahun yang lalu dan telah menjadi peneraju dalam memperkenalkan ciri keselamatan dalam kenderaannya. Ketika ia memulakan satu lagi abad keselamatan, Volvo Cars telah menetapkan sasarannya untuk mencapai sifar kecederaan maut dalam kenderaannya. Untuk mencapai matlamat ini, syarikat itu memperkenalkan platform jenama jangka panjang baharu yang dipanggil For Life, yang tertumpu pada idea bahawa keselamatan bermula daripada minda.

Kempen For Life bertujuan untuk mengingatkan pemandu bahawa keselamatan bukan hanya mengenai sistem keselamatan pasif dan aktif di dalam kereta, tetapi ia juga mengenai keadaan psikologi mereka ketika berada di belakang roda. Faktor penyumbang seperti keletihan, gangguan, atau ketiadaan fikiran boleh menyebabkan kejadian yang tidak diingini berlaku di jalan raya. Oleh itu, Volvo Cars menggalakkan semua orang untuk melihat semula cara mereka mendekati keselamatan dan menyedari bahawa fikiran, perasaan dan emosi datang bersama-sama untuk perjalanan.

Kempen For Life termasuk video berdurasi 60 saat yang menyerlahkan koleksi cerita kehidupan sebenar yang boleh dikaitkan dan memberi inspirasi kepada kita untuk lebih mengambil berat tentang ketenangan fikiran kita sendiri.

Video ini memaparkan detik-detik setiap hari – daripada ibu bapa yang berpegangan tangan kepada pelukan mesra, kepada menerima sokongan daripada orang yang disayangi, dan kepada langkah keselamatan yang mesti kita lakukan sebelum menikmati apa yang ditawarkan oleh kehidupan. Video itu bukan sahaja mengingatkan kita untuk lebih berhati-hati tentang ketenangan fikiran kita sendiri tetapi juga mengukuhkan fakta bahawa apabila kita berasa selamat, kita benar-benar boleh bebas.

Tonton sendiri video di bawah ini:

Untuk menyertai kempen itu, Volvo Cars juga telah memperkenalkan soalan keselamatan yang merangsang pemikiran yang membantu pemandu memahami cara kehidupan mempengaruhi pemanduan mereka dan menggalakkan mereka melihat ke dalam dan melihat keselamatan secara berbeza. Dengan berbuat demikian, pemandu boleh menemui semula keselamatan dan berasa yakin serta diberi kuasa di jalan raya. Sertai kempen ini dengan melayari pautan ini.

Previous post

Ferrari Roma Spider Dipersembahkan Sebagai Convertible Soft Top

Next post

Jerman Ketuai Gerakan Untuk Menghentikan Pengharaman ICE Di Eropah

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *