Aksesori / Produk / Alatan / Minyak

Nissan Almera Turbo Dapat Pakej Tomei Aero Percuma

Jika anda sudah mempertimbangkan mendapat Nissan Almera, dapatkannya selagi tawaran ini masih ada.

Nissan menghasilkan beberapa kereta yang menakjubkan, namun, satu kereta Nissan yang tidak berapa dihargai ialah Nissan Almera. Nissan melakukan pelbagai usaha untuk menaik taraf kereta ini, dan usaha yang terkini menjadikannya lebih menarik adalah dengan menawarkan Pakej Tomei Aero secara percuma. Cepat, kerana tawaran ini hanya tersedia untuk masa yang terhad dan sementara stok masih ada.

Jadi, jika anda sudah mempertimbangkan membeli Nissan Almera Turbo baharu, tiada masa yang lebih baik daripada sekarang untuk bertindak kerana untuk masa yang terhad, semua unit baharu akan dilengkapi dengan Pakej Tomei Aero. Ini adalah satu lagi cara Edaran Tan Chong Motor (ETCM), pengedar tunggal Nissan di Malaysia selama lebih 60 tahun menunjukkan usaha mereka.

Pakej ini dikeluarkan Tomei, penala terkenal di Jepun yang bekerjasama dengan ETCM dan pakej bernilai RM8,000. Ia merupakan satu jumlah penjimatan yang besar untuk pakej yang diperoleh tanpa kos tambahan dan ia tersedia untuk semua varian Nissan Almera Turbo, VLT, VLP dan VL dan menjadikan semuanya kelihatan lebih sporty.

Untuk varian VLT Nissan Almera Turbo, terdapat Aerokit 5 keping yang disertakan dengan spoiler bampar hadapan, spoiler bampar belakang dua keping dan skirt sisi. Ia juga disiapkan dalam warna dua tona untuk menambahkan lagi rupa sporty.

Selebih itu, Nissan Almera Turbo VLT turut mendapat pedal sukan dengan sandaran kaki yang bukan sahaja kelihatan canggih, tetapi juga menawarkan keselesaan dan cengkaman yang lebih baik untuk pemandu. Ia juga mempunyai pelindung pemegang pintu empat keping, kick plate untuk ambang pintu dan visor pintu serta filem pewarnaan sejuk ICE untuk memastikan kabin sejuk dan menghilangkan silau.

Bagi varian VL dan VLP Nissan Almera Turbo, pakej ini terdiri daripada Aerokit 5 keping dua tona yang sama serta spoiler but, filem pewarnaan sejuk ICE dan pedal sukan dengan tempat letak kaki. Semua item ini akan dipasang di kilang untuk memastikan kualiti tertinggi dan setiap satu akan disertakan dengan waranti 3 tahun/100,000km, yang mana dahulu.

Bagi mereka yang mahukan Nissan Almera Turbo mereka lebih sporty, ETCM menawarkan Tomei GT Wing, direka khas untuk kereta ini dengan harga RM1,400 dan harganya adalah termasuk pemasangan dan boleh dimasukkan dalam jumlah harga kereta di bawah pakej pembiayaan. Ia juga disertakan dengan jaminan yang sama seperti pakej yang lain.

Harga atas jalan Almera Turbo termasuk SST dan Pakej Tomei Aero percuma (tidak termasuk GT Wing) ialah RM95,888 untuk Nissan Almera Turbo VLT, RM89,888 untuk Almera Turbo VLP dan RM83,888 untuk Almera Turbo VL.

Sila ambil perhatian bahawa semua harga ini adalah untuk Semenanjung Malaysia dan adalah harga tanpa insurans dan untuk pendaftaran persendirian sahaja. Untuk mengetahui lebih lanjut, lawati Bilik Pameran Dalam Talian Nissan yang dipautkan di sini.

Previous post

Porsche 911 GT3 RS 2023 Serba Baharu Didedahkan

Next post

Jetour Dasheng Akan Dilancarkan Tidak Lama Lagi Di China Bermula Dari USD14,700

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *