Promosi / Tawaran / Peraduan

Beli Kereta Dapat Serviced Apartment Harga RM665K Free

Balamurugan A / L Suppiah baru-baru ini diumumkan sebagai pemenang peraduan ‘Nissan Buy Car Win Home‘ Edaran Tan Chong Motor, menjadikannya pemilik baru pangsapuri servis 2 + 1 bernilai RM665,000 di The ERA @ Duta Kuala Lumpur Utara.

Peraduan, yang dianjurkan oleh ETCM dengan kerjasama JKG Land Berhad, berlangsung dari Disember 2018 hingga Disember 2019. Ternyata keberuntungan memainkan peranan kecil dalam kemenangan Balamurugan kerana dia berjaya mengalahkan 11,000 peserta lain dengan melengkapkan borang peraduan dengan jawapan betul dan slogan yang paling kreatif. Kunci apartment diserahkan kepadanya dalam upacara tertutup baru-baru ini.

“Saya terkejut bila menerima berita bahawa saya memenangi pangsapuri servis ini. Saya suka Nissan X-Trail 2.0L kerana teknologi dan ciri keselamatannya yang canggih, kecekapan bahan bakar dan tempat duduk barisan ketiga yang unik. Isteri saya yang mendorong saya membeli SUV ini dan dialah yang lebih layak menjadi pemenang besar dan bukannya saya,” kata Balamurugan.

Christopher Tan, Pengarah Jualan dan Pemasaran ETCM mengucapkan tahniah kepada pemenang, “Saya ingin mengucapkan terima kasih yang tulus kepada semua peserta atas sokongan anda terhadap kempen ini dan tahniah kepada Balamurugan. Di ETCM, kami berkomitmen dalam memberikan produk berkualiti dan perkhidmatan aftersales tahap tertinggi, dan kami berharap dapat terus memberikan pengalaman pelanggan yang terbaik kepada semua pelanggan kami. “

Previous post

Nissan Almera Turbo Fuel Efficiency Charity Drive Dilancarkan

Next post

Edaran Tan Chong Memulakan Kempen Malaysia Day Nissan

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *