Uncategorized

Nissan Almera Turbo Fuel Efficiency Charity Drive Dilancarkan

Bantu mereka yang memerlukan dengan memandu Almera Turbo anda dengan efisien

Edaran Tan Chong Motor, pengedar rasmi kenderaan Nissan di Malaysia, telah melancarkan kempen ‘Nissan Almera Turbo Fuel Efficiency Charity Drive’, yang menurut syarikat itu, adalah cabaran yang mudah dan menyeronokkan mendorong semua pemilik Nissan Almera Turbo membantu memberi kesan positif terhadap kehidupan mereka yang menghadapi sengsara mengejut akibat krisis COVID-19.

Seperti namanya, kempen ini memerlukan pemilik Almera Turbo yang mengambil bahagian untuk memandu dan menyerahkan hasil ekonomi bahan bakar mereka yang luar biasa kepada ETCM, yang kemudian akan menyumbangkan RM1 untuk setiap 1 km / l kepada organisasi amal terpilih.

Sekiranya anda memiliki Almera Turbo, berikut adalah tiga langkah mudah untuk menyertai kempen ini:

  1. Ambil gambar hasil Purata Ekonomi Bahan Bakar / Average Fuel Economy anda dari meter paparan
  2. E-mel penyertaan anda dengan Nama Penuh, Nombor Kenderaan, Nombor Telefon, Nama Akaun Facebook dan gambar hasil Ekonomi Bahan Bakar Purata ke crd@tanchonggroup.com.
  3. ETCM akan menyumbang RM 1 untuk setiap 1 km kepada organisasi amal terpilih dan jumlahnya akan berdasarkan jumlah km / l tertinggi yang dicatatkan dari setiap peserta (hasil varian VL akan ditukar dari l / 100 km ke km / l).

Kempen ini berlangsung dari 1 hingga 30 September 2021, dan hasil yang dikemas kini akan dikongsi melalui laman Facebook Nissan Malaysia.

Sebagai ganjaran, 20 peserta teratas dengan ekonomi bahan bakar rata-rata terbaik akan membawa pulang set Nissan GT-R LEGO eksklusif, sementara 30 peserta seterusnya dengan penyertaan terbaik akan menerima Nissan Duffle Bag edisi khas.

Previous post

Beli Kereta Terpakai Dari Sime Darby Dan Jana Pendapatan Dengan TREVO

Next post

Beli Kereta Dapat Serviced Apartment Harga RM665K Free

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *