Promosi / Tawaran / Peraduan

Menang RM33,333, Ipad Gen 8 Atau Iphone 12 Dan Banyak Lagi Dengan PROMOSI MUDAH MENANG BHPetrol

Dengan segala yang muram berlaku sekarang, pandemik, norma baharu dan ekonomi yang mencabar, di sini kita ada berita yang pasti akan mengembirakan anda. Peluang untuk menang!

Peraduan Mudah Menang BHPetrol! Dianjurkan oleh Boustead Petroleum Marketing Sdn Bhd kembali lagi. Peraduan ini terbuka untuk semua ahli eCard yang sah di stesen servis BHPetrol yang mengambil bahagian.

Peraduan sudah bermula dari 01 Mac 2021 dan akan hari terakhir ialah 30 Mei 2021.

Untuk menyertai Peraduan ini, anda hanya perlu membelanjakan RM30 produk petrol atau diesel di mana-mana stesen servis BHPetrol dan / atau mana-mana barang dari kedai BHPetromart yang mengambil bahagian semasa Tempoh Peraduan. Setiap pembelian mesti dileret dengan eCard berdaftar yang sah atau diimbas dengan Aplikasi Mudah Alih eCard.

Setiap perbelanjaan terkumpul berjumlah RM30 berhak mendapat satu (1) penyertaan.

Sebanyak empat puluh lima hadiah ditawarkan di bawah Sub-Kempen Bahagian 1 yang terdiri daripada Hadiah Mingguan, Hadiah Utama dan Hadiah Khas seperti berikut:

Undian untuk Hadiah Mingguan akan dilakukan setiap minggu dan undian untuk Hadiah Utama dan Hadiah Khas akan dilakukan setelah Tempoh Peraduan tamat.

Bagi peserta yang telah mendaftar untuk Aplikasi Mudah Alih eCard, Peserta juga berpeluang memenangi Hadiah Bulanan tambahan seperti berikut:

Mudah-Menang-BHP-Part-2-Prizes-3.0

Terus terang, ini adalah berita yang dialu-alukan dalam masa yang mencabar sekarang ini. Memberikan harapan dan ketenangan jiwa yang amat dihargai. Menang atau tidak, harapan sudah cukup untuk memberi tenaga dan semangat untuk terus maju.

Mudah Menang BHP - Poster - 1.0
Previous post

Teaser Skoda Fabia Generasi Keempat Sebelum Pelancaran

Next post

Ford Ranger Raptor X Tampil Dalam Warna Merah 'True Red'

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *