Anugerah / VOTY / Pameran Motor

Off The Grid 2024: Pesta Gaya Hidup Luar Biasa

Sambut Gaya Hidup Outdoor di Malaysia dengan Off The Grid 2024, Acara Kumpulan Komuniti Outdoor yang Menakjubkan

Di tengah-tengah kesibukan Kuala Lumpur, revolusi gaya hidup luar bersedia untuk mengubah landskap perayaan masyarakat di Malaysia. Off The Grid 2024, dikenali sebagai OTG, bersedia untuk menganjurkan parti yang menghimpunkan peminat outdoor dari seluruh dunia, mewujudkan sinergi yang tidak pernah berlaku sebelum ini. Di bawah naungan Art of Speed ​​​​Malaysia, OTG bukan sekadar acara, tetapi perjalanan yang menyatukan jiwa-jiwa petualang di bawah satu panji.

Berakar dari inspirasi FIELDSTYLE, acara gaya hidup outdoor yang terkenal di Jepun, OTG berazam menawarkan sebuah platform yang unik bagi komuniti di Malaysia untuk berkongsi gairah dan pengalaman. Dengan harapan mengumpulkan lebih dari 30,000 pengunjung, OTG 2024 berjanji akan menjadi sebuah landmark baru dalam kalender acara negara.

Berlokasi di Malaysia Agro Exposition Park, Serdang, dengan luas mencapai 150,000 kaki persegi dan ditambah dengan 4 ekar ruang terbuka, OTG menjanjikan sebuah pengalaman yang tidak boleh dilupakan. Dari 23 hingga 25 Februari 2024, peserta akan dijemput untuk menyelami dunia luar melalui pelbagai aktiviti, pertunjukan, dan sudah tentu, membeli-belah untuk produk gaya hidup outdoor.

Antara sorotan utama adalah peluang untuk menemui dan membeli produk dari jenama ternama seperti Montanic Adventure Store, ANBOT Store, CampGuru, dan Eiger Adventure, yang semuanya membawa keunikan mereka sendiri ke OTG. Dari peralatan mendaki hingga aksesori camping, pengunjung akan dimanjakan dengan pilihan yang melimpah.

Bukan itu saja, OTG juga menyajikan Brew Festa, sebuah konsep bar kopi outdoor yang menawarkan pengalaman menikmati kopi dengan cara yang paling autentik. Dan bagi penggemar daging, BBQ Showdown akan menjadi arena pertarungan kuliner yang memuaskan selera.

Selain itu, Makers Jamboree & Pasor Dinda Ladies Market menawarkan pengunjung peluang untuk mencari barangan vintaj dan unik pada harga yang berpatutan. Dan sudah tentu, tiada apa yang lengkap tanpa pelbagai aktiviti menarik yang direka untuk semua ahli keluarga, daripada skiboarding hinggalah meluncur, yang semuanya berlangsung di OTG Wet Park.

Bagi peniaga dan peserta yang ingin menjadi sebahagian daripada OTG, pertandingan gerai terbaik juga akan diadakan, memberikan peluang untuk memenangi tiket perjalanan ke FIELDSTYLE 2024 di Jepun.

Terus-Terang

Melihat ke hadapan, OTG 2024 bukan hanya mengenai perhimpunan komuniti atau hanya acara membeli-belah. Ia mengenai membina ekosistem yang menyokong gaya hidup outdoor, di mana setiap individu, sama ada baru bermula atau lama terlibat, boleh mencari ruang untuk berkembang dan berkongsi. Kami percaya, melalui OTG, kami bukan sahaja mempromosikan gaya hidup, tetapi juga menghargai setiap detik yang dihabiskan bersama dalam alam semula jadi. OTG 2024 adalah manifestasi keghairahan yang tidak berkesudahan untuk meneroka dan menghargai keindahan dunia kita.

GALERI – MEDIA BREIFING

GALERI – VISUAL

Previous post

Memperkasa Aksesori Asli: Langkah Maju Aveta Malaysia

Next post

BMW i5 Touring: Kereta Station Wagon Elektrik Yang Unik Di Pasaran

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *