Motosikal / Lain Lain Roda

Memperkasa Aksesori Asli: Langkah Maju Aveta Malaysia

Aveta Malaysia Memperluas Jaringan Distribusi Dengan Menambah Lapan Stokis Baru, Menjanjikan Kemudahan dan Kecepatan Dalam Mendapatkan Aksesori Asli di Seluruh Negeri.

Di tengah hiruk pikuk industri automotif yang semakin bersaing, Aveta Malaysia telah mengambil langkah signifikan dengan menambah lapan stokis baru di enam wilayah penting negara. Keputusan ini, yang diumumkan pada hari Rabu, 7 Februari 2024, bertujuan untuk memudahkan pelanggan dalam memperoleh aksesori asli Aveta dengan lebih cepat dan mudah, sekaligus menegaskan komitmen Aveta terhadap kepuasan pelanggan.

Inisiatif ini adalah sebahagian dari Program Perkhidmatan Pelanggan Aveta yang diperkenalkan bersamaan dengan pelancaran Aveta Ranger Max Explorer pada tahun 2023. Program ini merangkumi beberapa inisiatif utama seperti Aveta Care on Wheels, yang terdiri dari sebuah trak pikap dan tiga motosikal yang bertugas memberikan sokongan langsung kepada pelanggan di mana saja mereka berada, serta Aveta Service Corner, suatu inisiatif di mana pengedar sah Aveta menyediakan area khusus di pusat jualan mereka untuk layanan servis dan pemeliharaan berkualiti tinggi.

Dengan beroperasinya lapan stokis baru ini, jumlah kesemuanya adalah sepuluh stokis Aveta yang berfungsi penuh sepanjang tahun 2024, menjamin ketersediaan aksesori asli Aveta untuk semua pemilik motosikal Aveta di Malaysia. Ini merupakan langkah penting untuk memastikan pelanggan boleh mendapatkan aksesori gantian dengan mudah pada bila-bila masa mereka memerlukannya, menjamin kualiti dan ketulenan aksesori tersebut.

Menurut Encik Steven Lim, Pengarah Kumpulan Aveta Malaysia, “Aveta kini bukan sahaja jenama yang semakin meningkat, malah telah mendapat tempat di hati rakyat Malaysia. Tahap kepercayaan pelanggan yang tinggi terhadap produk kami membuktikan bahawa komitmen kami untuk memberikan yang terbaik adalah satu langkah yang “Betul. Dengan meluaskan rangkaian stokis kami, kami ingin menunjukkan penghargaan kami kepada pelanggan dengan memastikan mereka berasa selamat dan selesa apabila menggunakan motosikal Aveta.”

Stokis baharu yang telah menyertai rangkaian pengedaran Aveta termasuk Boon Lee Auto Sdn Bhd di Kedah, DS Cycle Parts Sdn Bhd di Kuala Lumpur, Yong Xin Auto Parts Sdn Bhd di Selangor, T.T. Cycle Parts Sdn Bhd dan Sing Yie Motor Sdn Bhd di Pahang, Eko Ken Motor Sdn Bhd di Sabah, dan Ji Yun Resources dan Ghee Yong Enterprise Sdn Bhd di Sarawak. Semua stokis ini telah mula beroperasi dengan berkesan sejak pengumuman ini dibuat, memastikan pelanggan boleh mendapatkan aksesori Aveta tulen tanpa sebarang masalah.

Lapan (8) stokis yang dilantik adalah:

Kedah – Boon Lee Auto Sdn Bhd

Kuala Lumpur – DS Cycle Parts Sdn Bhd

Selangor – Yong Xin Auto Parts Sdn Bhd

Pahang – T.T. Cycle Parts Sdn Bhd

Pahang – Sing Yie Motor Sdn Bhd

Sabah – Eko Ken Motor Sdn Bhd

Sarawak – Ji Yun Resources

Sarawak – Ghee Yong Enterprise Sdn Bhd

Untuk informasi lebih lanjut mengenai lokasi dan layanan stokis Aveta, pelanggan diundang untuk mengunjungi laman web resmi Aveta.

Pelanggan juga boleh menghubungi talian khidmat pelanggan alat ganti Aveta di +012 686 8753 pada hari Isnin hingga Jumaat (8.30am – 5.30pm). Untuk maklumat lanjut mengenai stokis Aveta, sila layari laman web Aveta www.aveta.com.my/aveta-stockist

Terus-Terang

Aveta menyedari bahawa setiap inisiatif yang dilancarkan adalah diarahkan oleh satu matlamat utama: menghargai dan menghormati kepercayaan yang diberikan oleh pelanggannya. Dengan penambahan stokis baharu, Aveta bukan sahaja meluaskan rangkaian pengedarannya, malah mengukuhkan komitmennya untuk menyediakan perkhidmatan dan produk yang berkualiti. Aveta percaya bahawa tindakan konkrit seperti ini boleh mengukuhkan hubungan dengan pelanggan, menjadikan Aveta lebih daripada sekadar pilihan—tetapi simbol kepercayaan.

Previous post

Naik Taraf Pengalaman Memandu Anda dengan Kempen Trade-In Eksklusif Chery Malaysia

Next post

Off The Grid 2024: Pesta Gaya Hidup Luar Biasa

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *