Promosi / Tawaran / Peraduan

GoCar Perluas Perkhidmatan ke 10 Stesen MRT

Tawaran Promosi Istimewa di Bulan Disember Tanpa Had Untuk Pengalaman Lebih Memuaskan

Dalam usaha untuk meningkatkan kemudahan pengguna di Lembah Klang, GoCar Malaysia telah memperluaskan platform Perkongsian GoCar ke 10 stesen MRT terpilih. Ekspansi strategik ini bertujuan untuk menjadikan perkhidmatan perkongsian kereta mereka lebih mudah diakses sebagai pilihan pengangkutan alternatif yang boleh diharapkan bagi para pengguna.

GoCar kini tersedia untuk tempahan perjalanan pulang pergi, dan 10 lokasi Perkongsian GoCar MRT yang baru adalah Kwasa Damansara, Kwasa Sentral, Sri Damansara Sentral, Kepong Baru, Sungai Buloh, Jinjang, Kuchai, Universiti Putra Malaysia (UPM), Taman Equine dan Putra Permai.

Selanjutnya, Wong Hoe Mun, CEO GoCar Malaysia, turut menyatakan, “Pengembangan lokasi terbaru ke stesen MRT adalah sebahagian dari usaha berterusan kami untuk memperluas rangkaian kami agar lebih banyak pengguna di Lembah Klang dapat mengakses perkhidmatan perkongsian kereta kami dengan mudah. Integrasi perkhidmatan kami dalam hub transit seperti stesen MRT akan mendorong penyelesaian mobiliti yang lebih efisien dan lancar pada masa akan datang.”

Untuk meraikan kejayaan terbaharu ini, platform mobiliti atas permintaan terkemuka menawarkan potongan 50 peratus untuk semua Perjalanan Pergi-balik Perkongsian GoCar dengan kod promosi “YAY50.” Paling penting, tiada had perjalanan dan tiada had diskaun maksimum, dan pelanggan boleh menikmati penggunaan kod promosi tanpa had sepanjang tempoh kempen.

Selain itu, tawaran ini juga terpakai kepada kenderaan terpilih dalam kumpulan GoCar, termasuk kenderaan elektrik (EV), kecuali Ora Good Cat. Promosi eksklusif ini bermula dari sekarang hingga 15 Disember 2023 untuk perjalanan dalam tempoh yang sama, dan boleh didapati di semua lokasi Perkongsian GoCar. Rujuk jadual di bawah untuk maklumat lanjut:-

ModelKadar SejamKadar Harian (Dinamik)
Kadar BiasaKadar Promosi dengan kod promosi “YAY50”Kadar Harian Biasa
Model Peringkat Asas
Axia, Saga, Iriz, Myvi, dllDari RM13.90Dari RM6.95
Model Saiz Sederhana
Vios, City, Captur, dllDari RM17.90Dari RM8.95
MPV dan 4WD
Serena, Navara, dllDari RM27.90Dari RM13.95
Elektrik
Nissan Leaf (EV)RM17.90RM8.95
Renault ZoeRM23.90RM11.95

Dengan armada hampir 500 kenderaan merentasi Lembah Klang, Pulau Pinang dan Johor, GoCar terus berusaha untuk mentakrifkan semula mobiliti bandar. Apabila jejak berkembang dan perkhidmatan bertambah baik, tumpuan kekal pada penyediaan penyelesaian yang sesuai dengan keperluan pengguna pembuat taruhan yang semakin berkembang.

“Peluasan ini dan promosi Disember GoCar yang tiada tandingan menawarkan pengguna yang mencari pilihan pengangkutan yang menjimatkan dan bebas kerumitan peluang untuk merasai kemudahan perkongsian kereta api tanpa sekatan.” Wong membuat kesimpulan.

Terus-Terang

Dengan inisiatif ini, kami menyaksikan transformasi dalam konsep mobilitas bandar. Penawaran tanpa had GoCar memudahkan perjalanan, membuka peluang baru untuk menghubungkan komuniti dengan cara yang lebih berkesan dan lestari. Ini lebih dari sekadar kemudahan – ini adalah langkah maju ke arah masa depan yang lebih terhubung dan berkelanjutan.

Previous post

Cybertruck Tesla Kini Tiba di AS - Adakah Ia Berbaloi?

Next post

Kilang Pertama Neta di Luar Negara Dibuka di Thailand

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *