Bisnes

Perkhidmatan Garaj di Malaysia: GoCar Berkolaborasi Dengan TotalEnergies

Kerjasama GoCar dan TotalEnergies akan melancarkan perkhidmatan dalam talian ke luar talian.

GoCar Malaysia, platform mobiliti-sebagai-perkhidmatan atas permintaan terkemuka, amat mengutamakan kemudahan dan selaras dengan ini, mereka telah memulakan perjanjian kerjasama dengan TotalEnergies Marketing Malaysia untuk melancarkan tawaran Dalam Talian ke Luar Talian termasuk pelincir TotalEnergies dan kepakaran dari rangkaian GoCar Garage.

Kerjasama strategik ini akan membolehkan kedua-dua syarikat untuk memperluas jangkauan pelanggan dan rangkaian perkhidmatan mereka, bermula dengan memasukkan TotalEnergies Quartz Auto Services ke dalam aplikasi GoCar, yang menawarkan lebih banyak kemudahan dan juga boleh dimuat turun di pautan ini.

Lebih-lebih lagi, perkongsian ini selaras dengan usaha digitalisasi berterusan TotalEnergies untuk meningkatkan titik sentuhan pengguna melalui pelbagai saluran. Ia juga akan menjadikan penyelesaian serba ada GoCar Garage untuk pengguna menjalankan servis, penyelenggaraan, dan membaiki kereta mereka lebih mudah diakses, dengan sasaran 500 lokasi di seluruh negara pada tahun 2023.

Manfaat lain daripada perkongsian ini ialah GoCar Garage bersama rangkaian Rakan Garaj yang berkembang pesatnya juga akan menawarkan pelanggan pelincir Quartz TotalEnergies yang canggih yang memanfaatkan teknologi molekul terobosan untuk memberikan perlindungan enjin yang optimum, kecekapan dan ketahanan.

Pelincir Quartz adalah hasil daripada 60 tahun pengalaman dan telah diformulasikan untuk memenuhi pelbagai permintaan, menjadikannya salah satu pelincir yang lebih serbaguna dan kemungkinan pilihan terbaik untuk pelbagai pengguna. Setiap formula menjalani ribuan jam penyelidikan, pembangunan, dan ujian.

Vincent Minard, Naib Presiden – Pelincir, Spesialiti & B2B TotalEnergies Marketing Asia Pasifik Timur Tengah, berkata, “Di TotalEnergies, kami telah berada di barisan hadapan dalam mendorong inovasi digital untuk menawarkan nilai lebih kepada pelanggan kami.”

“Kerjasama dengan GoCar Garage melalui aplikasi GoCar selaras dengan fokus kami untuk menyampaikan pelincir berkualiti melalui bengkel rakan kongsi kami, secara langsung kepada pelanggan. Saluran O2O akan menyediakan lebih banyak drive-in ke bengkel rakan kongsi kami dan perkhidmatan yang mudah kepada pelanggan GoCar Garage.” Tambahnya.

Wong Hoe Mun, Ketua Pegawai Eksekutif GoCar Malaysia, menyatakan, “Kami percaya bahawa pasaran sudah matang untuk cara baru untuk menyervis kereta, terutamanya untuk kenderaan yang telah tamat jaminan. Satu yang lebih mudah dan berpatutan serta di pusat servis yang dipercayai.”

“Kolaborasi ini dengan TotalEnergies akan meningkatkan ketersediaan perkhidmatan GoCar Garage yang lancar dan telus di seluruh negara. Selain itu, ia akan memastikan kami terus menyampaikan kualiti kepada pelanggan kami, yang merupakan asas perniagaan kami.” Tambahnya.

Platform digital GoCar Garage merupakan pengalaman penyelenggaraan kereta lengkap tanpa henti yang membolehkan pelanggan menjadualkan temujanji servis, memilih perkhidmatan, meluluskan sebut harga sebelum kerja bermula dan membuat pembayaran, semua dalam satu tempat. GoCar Garages juga dilengkapi untuk menyervis kenderaan penumpang dari jenama tempatan, Jepun,  continental dan premium.

Previous post

Polestar 4 Dilancarkan Tanpa Cermin Belakang, Adakah Ia Berfungsi?

Next post

Bakat Muda Digalakkan Sertai Dunia 'Porsche Motorsport'

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *