Hibrid, Elektrik, Hidrogen

Bawa Pulang Kereta Elektrik Impian Anda dengan GoCar Subs

Membawa pulang kereta elektrik (EV) impian anda kini menjadi lebih mudah berkat GoCar Subs.

GoCar Malaysia, sebuah platform perkhidmatan mobiliti atas permintaan ramai, hari ini mengumumkan penambahan beberapa model kereta elektrik (EV) terkini ke dalam barisan GoCar Subs Electric, dengan pilihan langganan mingguan dan bulanan. Ini bermakna memiliki EV kegemaran anda kini menjadi lebih mudah, jadi apa yang anda tunggu lagi? Bawa pulang kereta EV impian anda dengan GoCar hari ini.

batch_GoCar-Subs-Electric-Hyundai-Ioniq-5-Tesla-Model-Y-Hyundai-Kona-EV-1.0

Penambahan barisan kereta EV di bawah GoCar Subs serta pelan langganan jangka pendek menjadikannya lebih mudah dan berpatutan bagi pengguna Malaysia untuk merasai kehidupan seharian dengan pelbagai jenis kereta EV. Ini seiring dengan usaha berterusan GoCar untuk meningkatkan aksesibiliti dan ketersediaan kereta elektrik (EV) kepada orang ramai.

Selain itu, kini kenderaan GoCar Subs Electric juga termasuk tujuh model kereta elektrik penuh, iaitu Nissan Leaf, Renault Zoe baharu, Hyundai Kona EV, Hyundai Ioniq 5, Ora Good Cat dari Great Wall Motors, Mini Elektrik dan Tesla Model Y. Jadi, jika anda pernah ingin tahu bagaimana rasanya memiliki kereta-kereta ini, ketahui sekarang.

Melalui pelan langganan mingguan dan bulanan yang lebih pendek, pengguna dapat dengan mudah mencuba pelbagai model kereta EV yang kini dijual di Malaysia. Kos langganan bermula dari RM120 sehari untuk pelan bulanan dan RM171 sehari untuk pelan mingguan. Kos ini dikira berdasarkan yuran langganan yang berkenaan dan Perlindungan Kerosakan Pelanggaran (Collision Damage Waiver, CDW) yang wajib.

Selain itu, Wong Hoe Mun, CEO GoCar Malaysia, juga menyatakan, “Kami percaya rakyat Malaysia ingin mencuba kereta EV, tetapi banyak yang bimbang untuk menggunakannya sebagai cara pengangkutan utama. Dengan pilihan langganan mingguan dan bulanan yang baharu ini, kami mengajak lebih ramai orang untuk ‘Mengalami Elektrik’ dengan GoCar Subs.”

“Mereka dapat menguji pelbagai model EV dalam perjalanan harian atau perjalanan singkat, menilai pengalaman mengisi cas EV dan mencari tahu sama ada gaya hidup menggunakan EV sesuai bagi mereka,” tambahnya.

Kadar langganan mingguan dan bulanan untuk GoCar Subs Electric adalah seperti berikut, dan sila ambil perhatian bahawa deposit keselamatan diperlukan:

ModelsKadar 7 Hari (RM) Kadar 30 Hari (RM)
YuranCDWYuranCDW
Nissan Leaf1,0801203,240360
New renault Zoe R1101,3501504,050450
GWM Ora Good Cat 400 Pro1,3001604,800480
Hyundai Kona Plus1,4401604,320480
Electric Mini1,710190 5,130570
Hyundai ioniq 51,9802205,940660
Tesla Model Y4,50050013,5001,500

Untuk mendapatkan pengalaman memandu EV selama seminggu atau sebulan, daftarlah akaun GoCar Subs melalui aplikasi mudah alih GoCar atau laman web GoCar Subs dan pilih model yang diminati. Kenderaan akan disediakan dalam masa 14 hari (tertakluk kepada ketersediaan) setelah pembayaran lengkap, yang merangkumi yuran langganan sekali sahaja dan deposit keselamatan yang boleh dikembalikan.

Program GoCar Subs Electric saat ini hanya tersedia di Lembah Klang. Untuk kemudahan pengisian cas, semua EV GoCar Subs dilengkapi dengan kad chargEV yang memberikan akses percuma kepada semua pengecas AC berdiri, kecuali lokasi Starbucks dan BMW. ChargEV mempunyai rangkaian lebih dari 300 stesen pengisian cas di seluruh negara.

Segera lawati laman web rasmi GoCar Malaysia yang disambungkan di sini untuk mengetahui lebih lanjut.

Previous post

Ora Good Cat 500 Ultra Menggegarkan Pasaran dengan Hijau Pistachio

Next post

Pendedahan Khas Proxes Sport 2 dan Open Country A/T III Toyo

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *