Promosi / Tawaran / Peraduan

Pakej Baru Servis Selepas Jualan BYD Hebat

Nikmati Pengalaman Memiliki EV Tanpa Risau dengan Pakej Servis Selepas Jualan Hebat dari Sime Darby Motors Bermula Dari RM1688!

Sime Darby Motors, selaku pengedar produk BYD, telah meningkatkan penawaran servis selepas jualan mereka sebagai reaksi kepada permintaan pasaran yang meningkat untuk kenderaan elektrik (EV) BYD yang inovatif. Dengan komitmen kuat untuk memperkaya pengalaman pelanggan, Sime Darby Motors menyediakan pelbagai pakej servis yang komprehensif untuk memastikan setiap aspek penjagaan selepas jualan memenuhi piawaian antarabangsa.

#Pakej Servis Baru

Untuk memperkaya lagi pengalaman memiliki BYD di Malaysia, Sime Darby Motors kini menawarkan dua pakej servis komprehensif: Pakej Servis Standard dan Pakej Servis Plus. Pakej Servis Standard boleh didapati untuk tempoh tiga, enam, dan lapan tahun atau setelah mencapai 60,000KM, 120,000KM, atau 160,000KM dengan harga bermula dari RM1,688 hingga RM4,888. Pakej ini merangkumi servis asas seperti servis minyak pengurang, penggantian penapis udara penghawa dingin, servis cecair brek, servis cecair pendingin motor, dan servis refrigeran sistem penghawa dingin.

Manakala, Pakej Servis Plus ditawarkan untuk tempoh enam tahun atau 120,000KM, atau tempoh lapan tahun atau 160,000KM dengan harga bermula dari RM7,888 hingga RM12,888. Pakej ini menawarkan servis tambahan termasuk penggantian cecair pencuci cermin, penggantian bilah pencuci (depan dan belakang), penggantian bateri kawalan jauh, penggantian bateri 12V, penggantian pad brek (depan dan belakang), dan penggantian cakera brek (depan dan belakang). Terma dan syarat terpakai.

#Perkhidmatan Pelanggan Tiada Tandingan

Pendekatan berpusatkan pelanggan oleh Sime Darby Motors amat memberikan penekanan pada kepuasan pelanggan. Syarikat ini menggaji juruteknik yang sangat terlatih dengan kemahiran khusus untuk menyediakan rundingan pakar dan penjagaan servis, memastikan pengalaman memiliki yang bebas risau untuk pemilik EV. Tiga Pusat Badan dan Cat yang diberi kuasa, yang terletak strategik di Pulau Pinang, Lembah Klang-Bukit Jelutong, dan Johor Bahru, menawarkan penjagaan khusus untuk pembaikan badan ringan dan berat. Pusat- pusat ini, yang diberi kuasa oleh panel insurans, menyediakan perkhidmatan pembaikan badan profesional kepada pemilik BYD, disokong oleh mekanikal lanjutan dan tempat cat.

#Inovasi Digital untuk Kemudahan yang Ditingkatkan

Sebagai tambahan kepada servis yang luar biasa, BYD menggunakan inisiatif digital yang meningkatkan lagi perkhidmatan pelanggan. Melalui aplikasi mudah alih BYD yang mesra pengguna, pelanggan boleh mengakses diagnostik servis oleh juruteknik dan dengan mudah mencari pusat servis. Dengan mengguna sistem pengesanan digital, pusat pengedaran alat ganti memastikan ketersediaan stok yang optimum dan penghantaran tepat pada masanya ke lokasi BYD di seluruh negara. Kemajuan digital ini mencerminkan komitmen BYD dalam menyediakan penyelesaian inovatif dan perkhidmatan pelanggan yang luar biasa.

#Komitmen Terhadap Perkhidmatan Luar Biasa

Sime Darby Motors berbangga menawarkan pakej servis selepas jualan ini, yang mengukuhkan lagi komitmen mereka dalam menyediakan perkhidmatan yang memberi ketenangan fikiran kepada semua pemilik BYD di Malaysia. Dengan infrastruktur yang kukuh, sistem pengurusan digital lanjutan, dan pasukan yang berdedikasi, Sime Darby Motors memastikan tahap penjagaan dan sokongan tertinggi untuk kepuasan dan keseronokan jangka panjang pemilik BYD.

Previous post

Kawasaki Tawar Waranti Tanpa Had Jarak

Next post

Kia Niro EV Semua Baharu Dilancarkan di Malaysia!

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *