Berita Auto

Bentley Melengkapkan Barisan GT Mereka Dengan Flying Spur Speed

Pembeli Bentley kini mempunyai satu lagi pilihan untuk kereta GT dengan Flying Spur baharu ini.

Bentley selalu menjadi jenama yang menawarkan beberapa kereta terbaik di dunia. Dengan Bentleys anda boleh mempunyai jenis prestasi yang tenang, selesa dan mewah, dan tiada kereta yang merangkumi ini lebih baik daripada Bentley Flying Spur Speed baharu.

Flying-Spur-Speed-2.0

Dengan Bentley Flying Spur Speed, barisan Bentley Grand Tourer kini lengkap. Lebih-lebih lagi, Speed ialah versi yang paling fokus kepada pemanduan. Yang menyedihkan ialah kereta ini akan menjadi Bentley terakhir yang menampilkan enjin 6 liter pengecas turbo berkembar W12 ikonik jenama itu.

Walau bagaimanapun, pemilik Bentley Flying Spur Speed akan serta-merta tersenyum lebar lagi apabila mereka terkenang kembali jumlah kuasa 635PS dan tork 900Nm yang melancarkan roket ini dari 0 hingga 100km/j dalam masa 3.8 saat sahaja dan ia mempunyai kelajuan tertinggi 333km/j sambil dihiasi dengan kemewahan.

Selain itu, Bentley Flying Spur Speed menggunakan transmisi ZF 8 kelajuan yang sama dalam Bentley Continental GT digandingkan dengan sistem pacuan semua roda pintar yang membolehkan pemandu memandu dalam semua keadaan jalan dengan selamat dan apabila keadaan optimum, kereta boleh memandu seperti coupe sukan lincah juga.

Selain itu, Bentley Flying Spur Speed membezakan dirinya daripada Flying Spurs yang lain dengan warna gelap yang unik pada gril hadapan dan roda 22 inci khusus Speed dengan roda sukan pilihan 22 inci sebagai tambahan.

Bahagian dalam Bentley Flying Spur Speed juga lebih atas daripada Flying Spurs yang lain kerana ia menampilkan warna yang unik dengan kabin berinspirasikan prestasi menggunakan kulit Dinamica dan menambah sistem infotainment prestasi dengan grafik yang mengimbau kembali kepada kronograf mewah, benar-benar terbaik daripada kedua-duanya. dunia.

Sudah tentu, sebagai Bentley, pelanggan Bentley Flying Spur Speed juga boleh menyesuaikan kereta mereka dengan senarai warna dalaman berbeza yang sudah mengagumkan dan “Blackline Specification” yang merupakan alternatif kepada tema terang pada warna standard.

Kami rasa kereta ini akan menjadi barangan pengumpul dengan cepat dengan tanda harga malah ramai orang kaya hanya boleh impikan kerana ia akan menjadi Bentley W12 terakhir yang akan dikeluarkan.

Previous post

Van Elektrik Pertama Volkswagen Sebenarnya Sudah Keluar 50 Tahun Yang Lalu

Next post

Nissan X-Trail Ke-4 Tiba Di Eropah Dengan Powertrain Elektrik

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *