Penyelenggaraan

Sekali Lagi Pemilik Peugeot Di Malaysia Diminta Mengemas Kini Maklumat Mereka

Berjaya Auto Alliance mengendalikan Peugeot di Malaysia sekarang, tetapi mereka memerlukan maklumat anda.

Bila Berjaya Auto Alliance menjadi pengedar rasmi baharu kenderaan Peugeot di Malaysia, salah satu perkara pertama yang mereka tetapkan adalah mencuba dan mendapatkan maklumat pemilik Peugeot semasa. Seperti jenama kereta lain, menjaga komunikasi dengan pelanggan yang ada adalah sangat penting kerana mungkin ada notis penarikan balik yang penting yang berkaitan dengan keselamatan atau operasi kenderaan.

Peugeot Update Info peugeot 407 2.0

Jadi, kira-kira 5 bulan telah berlalu sejak pertama kali mereka mengumumkan akan mengambil alih pengedaran Peugeot di Malaysia. Setakat ini, mereka telah mengumpulkan maklumat dari sekitar 16,000 pelanggan yang ada, yang merupakan kemajuan yang baik. Sekiranya anda pemilik Peugeot atau mengetahui pemilik Peugeot, berikut cara mengemas kini maklumat anda dengan Berjaya Auto Alliance.

Langkah pertama, pergi ke https://baasb.com.my/Peugeot/index.html

Langkah kedua, bersetuju dengan syarat Akta Perlindungan Data Peribadi

Langkah ketiga, sediakan dokumen berikut:

  • Sijil Pendaftaran Kenderaan
  • Buku Servis Percuma / Booklet
  • Kad Waranti / Booklet
  • Insuran (pilihan)

Berkongsi maklumat ini kepada mereka akan bermanfaat bagi anda sebagai pemilik Peugeot. Sekiranya terdapat penarikan balik atau kemas kini produk yang penting, Berjaya Auto Alliance akan dapat menghubungi anda dengan cepat dan terus. Bergantung pada penarikan balik, anda mungkin menjimatkan wang (mengganti bahagian yang rosak dari kilang secara percuma dan bukannya anda membayarnya sendiri), ATAU anda mungkin melindungi diri anda, keluarga atau barang anda. Walaupun jarang berlaku, kebanyakan jenama kereta ada panggilan yang melibatkan nyawa manusia. Kadang-kadang bahaya kebakaran, kadang-kadang bahaya beg udara. Walau apa pun, tidak ada alasan untuk tidak menganggapnya serius.

Peugeot-Update-Info-Peugeot-RCZ-3.0-1

Pergi ke pautan di atas untuk mengemas kini maklumat anda secepat mungkin jika anda pemilik Peugeot.

PEUGEOT MALAYSIA PRESS RELEASE

Greetings to you. First of all, allow us to introduce ourselves. We are the Berjaya Auto Alliance Sdn Bhd and we are the new distributors for Peugeot vehicles in Malaysia. We would like to thank you for being a Peugeot customer and we greatly value your patience, continuous support, and faith in the brand.

In our effort to effectively communicate and serve you better, kindly take a moment of your precious time to update your information. We value your privacy and strive to protect your personal information, thus all information will be kept and protected in accordance with the law of Personal Data Protection Act (PDPA) of Malaysia. The information provided will allow our system to check your warranty, recall notification, and overall improve your ownership experience with us!

Previous post

GAC Trumpchi EMPOW55 Ada Rupa Dan Kuasa

Next post

Di Singapura, Lebih Dari 150 Kereta Masih Terbakar Setiap Tahun

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *