Berita Auto

Volvo Car Malaysia Lanjutkan Waranti Kepada 5 Tahun Tanpa Had Perbatuan

Memasuki 2021 dengan komitmen yang diperbaharui terhadap perkhidmatan selepas jualannya, Volvo Car Malaysia hari ini mengumumkan pelanjutan program warantinya kepada lima tahun/tanpa had perbatuan untuk semua kereta Volvo milik persendirian yang didaftarkan dari 1 Januari 2021.

Sebelum ini, pemilik Volvo mendapat jaminan pengeluar standard selama tiga tahun/100,000 km dengan gabungan program lanjutan waranti (EWP) selama dua tahun/20,000 km yang disediakan oleh syarikat insurans luaran.

Nalin Jain, Pengarah Urusan Volvo Car Malaysia berkata: “Penawaran baru ini adalah sebahagian dari kami dedikasi terhadap kualiti, terutamanya berkaitan dengan kenderaan dan hubungan pelanggan kami. Di Volvo Car Malaysia, setiap keputusan yang kami buat dirancang mengikut keperluan pelanggan dan bagi memantapkan lagi kepercayaan mereka terhadap Volvo.”

Kemaskini tempoh waranti ini akan memberikan pelanggan ketenangan mind selama lima tahun dari tarikh kereta mereka diserahkan. Semua pemilik kerea baharu Volvo akan menikmati pengalaman servis premium yang disediakan oleh juruteknik Volvo yang terlatih.

Pada Disember tahun lalu, Volvo Car Malaysia mengumumkan bahawa pelanggan yang membeli model hibrid plug-in (PHEV) Volvo akan mendapat waranti bateri voltan tinggi yang dilanjutkan sehingga lapan tahun atau 160,000 km.

Previous post

Volkswagen Touareg R PHEV Perlu Dilancarkan Di Malaysia

Next post

Dodge Charger Restomod Jahat Milik Kevin Hart Siap Dibina

Amirul Mukminin

Amirul Mukminin

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *