Promosi / Tawaran / Peraduan

Promosi Hebat Jualan Ulang Tahun Volvo: Diskaun Besar dan Peluang Menang Pengembaraan ke Sweden

Volvo Car Malaysia menjemput anda ke acara Jualan Ulang Tahun Volvo dengan tawaran diskaun hebat pada model elektrik dan peluang memenangi perjalanan mewah ke Sweden.

Volvo Car Malaysia dengan bangganya mengumumkan penyelenggaraan Jualan Ulang Tahun Volvo, sebuah acara yang akan diadakan untuk merayakan ulang tahun ke-97 jenama tersebut. Acara ini akan berlangsung selama tiga hari, bermula Jumaat, 26 April hingga Ahad, 28 April 2024, di Depot Sentul, Lembah Klang serta di semua pusat jualan Volvo yang berada di Semenanjung Malaysia, Sabah, dan Sarawak.

Sepanjang acara ini, pelanggan berpeluang mendapatkan tawaran eksklusif pada keseluruhan barisan model elektrifikasi Volvo. Ini termasuklah model terbaru yang dilengkapi teknologi canggih, memberikan pengalaman memandu yang tidak hanya efisien tetapi juga mewah dan menenangkan.

Pelanggan yang membeli model sepenuhnya elektrik Volvo pada masa promosi ini berlangsung akan mempunyai peluang untuk memenangi hadiah utama – sebuah perjalanan ke tanah air Volvo di Gothenburg, Sweden. Hadiah ini termasuk lawatan ke pusat pengalaman bendera baru ‘World of Volvo’, yang telah dibuka baru-baru ini pada 14 April. Pakej percutian ini dianggarkan bernilai hingga RM50,000.

Selain itu, Volvo akan menawarkan promosi tambahan pada model Volvo C40 dan Volvo XC40 Recharge Pure Electric, termasuk rebat RM15,000 untuk kedua-dua model tersebut pada bulan April. Volvo C40 Recharge Pure Electric, yang telah dikemaskini untuk tahun model 2024, menampilkan jarak jalan elektrik yang lebih panjang sehingga 550km, pengecasan DC yang lebih cepat, teknologi lampu pixel, dan pilihan warna Vapour Grey yang baru.

Bagi pelanggan yang mencari lebih banyak kepelbagaian dan ruang, Volvo XC40 Recharge Pure Electric menawarkan pecutan yang mengujakan dari 0 hingga 100km/j dalam masa kurang dari 5 saat, menjadikannya model sepenuhnya elektrik pertama dari Volvo dengan keupayaan tersebut.

Selain daripada model sepenuhnya elektrik, pengunjung juga boleh menikmati tawaran pada rangkaian kereta plug-in hybrid (PHEV) Volvo termasuk Volvo XC90, XC60, S60, S90, dan V60 Recharge. Pilihan kereta terpakai berkualiti tinggi Volvo SELEKT juga akan tersedia semasa acara, masing-masing dengan jaminan dan pemeriksaan penuh oleh Volvo Car Malaysia.

Untuk menandai 97 tahun warisan dan inovasi keselamatan Volvo di jalan raya, 97 pelanggan pertama yang membuat pesanan sepanjang tiga hari acara akan menerima Kotak Hadiah Eksklusif Volvo apabila mereka menerima penghantaran kereta baru mereka.

Terus-Terang

Mengambil kira kelebihan dan kekurangan yang diutarakan dalam siaran akhbar ini, acara Jualan Hari Jadi Volvo nampaknya bukan sekadar promosi produk tetapi juga usaha untuk lebih mendekatkan jenama dengan pengguna setianya melalui pengalaman yang lebih personal dan berkesan. Walaupun tawaran diskaun dan hadiah mungkin menarik, kejayaan sebenar bergantung pada kemampuan Volvo untuk mengekalkan nilai jualan tinggi tanpa mengorbankan kualiti atau pengalaman pelanggan. Inisiatif ini juga menunjukkan komitmen Volvo terhadap mobiliti lestari, namun perlunya lebih banyak usaha dalam menyediakan infrastruktur yang sesuai untuk menampung keperluan kenderaan elektrik di Malaysia.

Previous post

Peugeot 408 GT – Simbol Baru Kemewahan di Malaysia

Next post

Inovasi Smart Mobility: Pembukaan Pusat 3S di Mutiara Damansara

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *