Motosikal / Lain Lain Roda

Motosikal Suzuki Kini Kembali Ke Malaysia

Pasaran dua roda Malaysia dijangka mengalami beberapa perubahan besar pada bulan-bulan mendatang. Satu, Modenas dilaporkan akan mengambil alih francais Kawasaki dan memasang beberapa model motosikalnya secara tempatan, dan kedua, Kawasaki Motors (Malaysia) Sdn. Bhd. atau KMSB pula, akan menangani jenama Suzuki.

Khabar mengenai motosikal Suzuki sudah menular buat seketika. Walaupun belum diumumkan oleh mana-mana pihak, KMSB telah secara tidak langsung mengesahkan berita itu awal bulan ini melalui sekotak kuih bulan yang dihantar kepada anggota media. Di kotak itu terdapat dua kad ucapan – satu dari KMSB dan satu lagi dari Suzuki Malaysia Sdn Bhd. Kedua-dua kad tersebut menunjukkan alamat yang serupa di Taman Perindustrian HICOM Glenmarie di Shah Alam.

Suzuki Malaysia telah mengesahkan kepulanganya secara rasmi dengan pengumuman di laman Facebooknya. “Perhatikan media sosial kami untuk kemas kini dan berita menarik yang akan datang!” kata syarikat itu.

Beberapa jam selepas pengumuman itu, mereka memuat naik teaser GSX R yang akan datang. Kami tidak pasti model GSX-R mana yang akan dibawa masuk tetapi berita itu pasti membuat peminat teruja.

Kad ucapan dan pengumuman oleh Suzuki Malaysia telah secara tidak langsung mengesahkan kemunculan mereka tetapi mari kita tunggu pengumuman rasmi mengenai usaha sama tersebut. Kami rasa masa depan yang menggembirakan bagi peminat basikal tempatan siap mendatang, terutama mereka yang sudah lama merindui Suzuki.

Tentang Kawasaki Motors (Malaysia)

Kawasaki Motors (Malaysia) Sdn. Bhd. (KMSB) adalah Pemegang Francais dan Pengimport Tunggal, Pemasang, Pengedar Motosikal Kawasaki, Jet Skis, ATV, Mule, RUV, Produk Kuasa, Alat Ganti dan Aksesori untuk Malaysia dan Negara Brunei Darussalam.

Mereka mempunyai rangkaian peniaga premium dan stokis yang mapan untuk memasar dan mempromosikan produk mereka. Pusat Khidmat Eksklusif Kawasaki (KESC) dan Kawasaki Pitstop (KPS), jaminan kualiti dan disokong dengan Pusat Servis yang lengkap, Pusat Alat Ganti yang lengkap dan strategik di seluruh negara untuk memenuhi permintaan pelanggan mereka.

Falsafah syarikat adalah untuk mencapai standard tertinggi dalam semua usahanya. Kesungguhan mereka untuk cemerlang, disokong oleh tenaga kerja yang dinamik dan komited memberi mereka peluang terbaik untuk mencapai produk dan perkhidmatan berkualiti tinggi dan berkualiti untuk ditawarkan kepada pelanggan, peniaga, rakan perniagaan dan pihak berkepentingan.

Previous post

Model Mazda BT-50 2020 Dapat Tambahan Barangan Tuning

Next post

PERTAMA DIDUNIA! Honda City RS e: HEV Dipandu

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *