Gaya Hidup

Bell & Ross 03-92 Diver Full LUM Untuk Penyelam Cuti Cuti Diving

Nampak gayanya perintah kawalan pergerakan (PKP) untuk Malaysia kerana virus COVID-19 sudah mula di longgarkan dan walaupun sempadan kita ditutup sebahagiannya, kerajaan kini mendorong rakyat Malaysia untuk tidak melakukan perjalanan ke luar negara untuk cuti tahun ini dan sebaliknya menjelajahi banyak destinasi percutian yang hebat dalam negara.

Bell & Ross 03-92 Diver Full LUM

Dikelilingi laut, hampir, Malaysia menawarkan destinasi percutian pantai yang hebat dan beberapa tempat menyelam yang menakjubkan di persisiran pantai kita. Ini bermakna anda memerlukan jam tangan yang sesuai untuk memastikan anda dapat melihat dengan baik semasa berada di bawah air dan di sinilah Bell & Ross harus menjadi pasangan pergelangan tangan anda.

Bell & Ross pertama kali debut jam tangan menyelam segi-empat pada tahun 2017. Jam selam yang berfungsi penuh ini mengesahkan kemampuan Bell & Ross untuk menghasilkan jam tangan bawah air profesional.

Bell & Ross 03-92 Diver Full LUM

Kini untuk 2020 Bell & Ross memperkenalkan edisi terhad yang baharu BR03-92 DIVER FULL LUM.

Jam tangan menyelam perlu memenuhi syarat yang ditentukan oleh standard antarabangsa ISO 6425 agar dapat dilabel sebagai jam tangan menyelam. Peraturan ini merangkumi ketahanan air hingga kedalaman minimum 100 meter, kehadiran bezel berputar searah dengan skala minit graduated, petunjuk operasi, penanda cahaya, keterbacaan dalam gelap, perlindungan anti-kejutan, dan anti-magnetik. BR03-92 DIVER FULL LUM serba baharu ini bersedia untuk mencabar semua keperluan ini.

Bell & Ross 03-92 Diver Full LUM

Jam tangan penyelam Bell & Ross baharu ini, BR03-92 DIVER FULL LUM berharga RM19,900 dan hanya terhad kepada 999 unit sahaja, jadi jangan tunggu untuk mendapatkannya untuk orang yang anda sayangi.

Juga, fikirkanlah, dengan harga ini, tidak terbang ke destinasi menyelam yang jauh dan sebaliknya penjimatan penerbangan dan pertukaran mata wang yang dapat mendekatkan anda untuk memiliki Bell & Ross ini.

Bell & Ross 03-92 Diver Full LUM

Bell & Ross baru ini mempunyai dail penuh yang dicat dengan SuperLuminova hijau. Selain dailan yang dilukis sepenuhnya, jam tangan baru juga bersinar dengan rona kedua kerana Bell & Ross telah mengisi indeks metallic applique skeletonized dan angka di bezel dengan warna SuperLuminova hijau yang berbeza. Untuk memaksimumkan tempoh cahaya untuk penanda ini, Bell & Ross memilih untuk menggunakan SuperLuminova yang menawarkan ketahanan yang sangat lama dalam gelap.

Bell & Ross 03-92 Diver Full LUM

Perincian yang mungkin anda mahu tahu.

  • Pergerakan: Caliber BR-CAL.302 automatik berasaskan Sellita
  • Fungsi: Jam, minit, saat dan tarikh.
  • Kasing: Seramik hitam matte 42mm, bezel seramik berputar searah dengan skala 60 minit, kristal nilam, tahan air 300 meter.
  • Dail: Hijau bercahaya dicat dengan SuperLuminova. Nangka dan indeks Metal applique skeleton Super-LumiNova-filled
  • Tali: Getah hitam yang ditenun dan fabrik sintetik hitam yang sangat tahan lentur dengan pin buckle keluli bersalut PVD hitam.
Bell & Ross 03-92 Diver Full LUM

Previous post

Perodua Catat Jualan 21,250 Kereta Pada Jun 2020

Next post

Jualan Kereta Proton Melonjak Pada Bulan Jun

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *