Gaya Hidup

Honda Malaysia Debut UNI-CUB β Peranti Mobility di Isetan The Japan Store

Rakyat Malaysia kini mempunyai peluang yang belum pernah untuk menaiki peranti mobiliti peribadi Honda, UNI-CUB β, di Isetan The Japan Store di Lot 10 Shopping Centre untuk masa yang terhad.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

UNI-CUB β membuat kemunculan sulung di Malaysia dengan kerjasama antara Honda Malaysia dan Isetan The Japan Store. Orang ramai boleh  berpengalaman first hand teknologi canggih Honda ini melalui perjalanan sepuluh minit dengan UNI-CUB β. Demonstrasi dan sesi menunggang bermula dari jam 11:00 pagi hingga 21:00 dari 27 Oktober-24 November 2016 di bahagian Teknologi & Promosi Isetan The Japan Store terletak di Tingkat Bawah, Lot 10 Shopping Centre.

Nama UNI-CUB berasal dari “UNI” dalam “unik”, “universal” dan “unicycle” manakala “CUB” berasal dari siri Cub motosikal Honda terkenal, menandakan bahawa UNI-CUB adalah alat yang mudah yang sesiapa sahaja boleh digunakan.

pix-1-uni-cub-%ce%b2-by-honda_1

Peranti mobiliti peribadi yang direka untuk keharmonian yang mempunyai ciri sistem Omni-Directional Driving Wheel (Honda Omni Traction Drive System) yang pertama di dunia, yang UNI-CUB β menyediakan kebebasan bergerak maju ke hadapan, ke belakang, sisi ke sisi dan menyerong dengan mengalihkan berat badan. Gabungan sistem roda unik ini dengan saiz yang kompak, pelana selesa dan teknologi kawalan keseimbangan proprietari Honda memberikan penunggang kebebasan yang sama pergerakannya yang orang nikmati ketika berjalan.

pix-4-uni-cub-%ce%b2-demonstration-and-ride-on-sessions-will-be-held-at-isetan-the-japan-store_2

 

Previous post

Honda Malaysia Alih Hab Perkhidmatan Sentral Utaranya Untuk Gantian Inflator Beg Udara Depan Takata

Next post

Kempen Perkhidmatan Khas Gantian Modul Inflator Airbag Penumpang Dalam Toyota Vios, Corolla Altis, Alphard Dan Yaris

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *