Gaya Hidup

Honda Malaysia Alih Hab Perkhidmatan Sentral Utaranya Untuk Gantian Inflator Beg Udara Depan Takata

Honda Malaysia mengumumkan bahawa Hab Perkhidmatan Sentral Utaranya untuk penggantian inflator beg udara depan Takata telah dipindahkan ke tanah besar Pulau Pinang untuk memudahkan akses untuk pelanggan yang terlibat, dan telah mula beroperasi sejak 20 Okt 2016. Dalam pada itu, operasi hab di lokasi semasa di Pulau Pinang akan berakhir pada 28 Oktober 2016.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Honda Malaysia berterima kasih kepada semua pelanggan atas kesabaran mereka dan pemahaman tentang kesulitan yang disebabkan oleh penggantian inflator beg udara depan Takata. Syarikat terus mendekati pelanggan dengan aktiviti penggantian inflator beg udara depan Takata ini.

 

1. Hab Perkhidmatan Sentral

Penempatan semula Hab Perkhidmatan Sentral Utara adalah untuk kesenangan akses untuk pelanggan yang terlibat, terutama mereka yang tinggal di tanah besar Pulau Pinang. Sementara itu, lokasi  Hab Perkhidmatan Tengah dan Selatan akan dikekalkan.

Ketiga-tiga Hab Perkhidmatan Sentral Utara, Tengah dan Selatan akan beroperasi setiap hari dan tutup hanya semasa cuti umum. Pusat ini dibuka 8:00-17:50 pada hari bekerja dan 8:00-05:00 pada hujung minggu. Mereka akan beroperasi sehingga 31 Disember 2016.

04-honda-technician-replacing-a-takata-driver-front-airbag-inflator

2. Lanjutan Hab Bergerak

Honda Malaysia akan terus menyediakan lebih banyak kemudahan kepada pelanggan dengan menyediakan aktiviti penggantian on-the-spot untuk menggantikan   pengepam beg udara depan Takata yang terjejas mereka.

Menurut kenyataan yang dikeluarkan pada 7 Oktober 2016, Honda Malaysia melanjutkan operasi Hab Bergerak ke pusat membeli-belah terpilih di Wilayah Tengah dari Oktober hingga Disember 2016. Pusat ini dibuka pada hari Sabtu dan Ahad 10:00-07:00 petang.

Rujuk lampiran untuk lokasi Pusat Perkhidmatan  Hab, Hab Bergerak dan waktu operasi sehingga 31 Disember 2016.

 

honda-malaysia-service-centra-hubs-location-and-operating-hours

honda-malaysia-mobile-hubs-location-and-operating-hours

Stok untuk pengepam beg udara depan Takata adalah pada 100% dan Honda Malaysia sekali lagi menggesa pelanggan yang terjejas, terutamanya di Wilayah Tengah, untuk membuat temujanji untuk menggantikan  pengepam beg udara pemandu hadapan Takata dengan segera di pengedar Honda berdaftar yang terdekat, Pusat  Perkhidmatan Hab atau melawat Hab Bergerak.

Pelanggan yang terjejas juga boleh menggantikan   pengepam beg udara depan Takata yang terjejas  di tempat Honda Family Road Trip . Pelanggan boleh layari www.honda.com.my untuk mengetahui lebih lanjut mengenai tempat Honda Family Road Trip.

Honda Malaysia encourages customers to check the stock availability of the Takata front airbag inflators at www.honda.com.my or www.productrecall.honda.com.my.

Honda Malaysia menggalakkan pelanggan untuk menyemak ketersediaan stok untuk  pengepam beg udara depan Takata di www.honda.com.my atau www.productrecall.honda.com.my.

Honda Malaysia juga menggalakkan pelanggan untuk menalipon Honda Toll Free nombor 1-800-88-2020 untuk membuat temujanji dengan Pusat Perkhidmatan Hab.

 

Previous post

Mercedes-Benz Malaysia Lancarkan GLC Coupe, GLS dan G-Class

Next post

Honda Malaysia Debut UNI-CUB β Peranti Mobility di Isetan The Japan Store

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *