Hibrid, Elektrik, Hidrogen

Pelancaran Rasmi Chery Omoda E5 di Malaysia

Chery Malaysia Memperkenalkan Era Mobiliti Hijau dengan Pelancaran Omoda E5

Chery Malaysia Memasuki Zaman Baru dengan Omoda E5

Dunia automotif sedang menuju ke arah penyelesaian yang mampan, dan Chery Malaysia dengan bangganya mengumumkan ketibaan Omoda E5, sebuah kenderaan elektrik (EV) revolusioner yang akan mengubah wajah mobiliti rendah karbon di Malaysia. Inilah semua yang anda perlu tahu mengenainya.

Inovasi Chery Omoda E5

Dilengkapi dengan bateri litium besi fosfat, Chery Omoda E5 mengoptimumkan perjalanan kenderaan elektrik yang mesra alam. Dengan ketumpatan kuasa tinggi yang membolehkan lebih banyak storan elektrik, EV ini menawarkan jarak pemanduan yang lebih jauh dan meningkatkan kecekapan penggunaan sambil mengurangkan penggunaan tenaga.

Lebih jauh lagi, Chery Omoda E5 menawarkan jarak pemanduan yang mengagumkan sehingga 430km. Digabungkan dengan teknologi pengecasan pantas, bateri EV ini boleh dicas dari 30 hingga 80 peratus dalam masa 30 minit sahaja. Bateri mesra alam ini bukan sahaja menjadikan pengalaman perjalanan lebih mudah tetapi juga merupakan simbol sebenar penjimatan tenaga.

Teknologi Masa Depan Omoda E5

Selain memfokuskan pemeliharaan alam sekitar, Chery Omoda E5 juga dilengkapi dengan ciri-ciri teknologi futuristik. Ia menggabungkan interaksi visual HMI5.0 dan teknologi implan manusia digital, memberikan panduan pengalaman sci-fi yang mengasyikkan dan sensasi pemanduan yang lebih futuristik dan inovatif.

Untuk keselamatan, Chery Omoda E5 dilengkapi dengan sistem ADAS generasi terbaru, yang menampilkan enam belas fungsi, termasuk pemantauan blind-spot, amaran gostan, dan brek kecemasan automatik yang mengenal pasti pejalan kaki dan pesilat, meningkatkan keselamatan aktif dan pasif secara signifikan.

Untuk keselamatan, Chery Omoda E5 dilengkapi dengan sistem ADAS generasi terkini, yang menampilkan enam belas fungsi, termasuk pemantauan titik buta, amaran gostan dan brek kecemasan automatik yang mengenal pasti pejalan kaki dan penunggang basikal, meningkatkan keselamatan aktif dan pasif dengan ketara.

Chery di Malaysia

Dijangka dilancarkan pada Mac 2024 di Malaysia, Chery Omoda E5 menjanjikan pengalaman perjalanan yang hijau, pintar dan selamat kepada pengguna Malaysia. Ia akan menyuntik tenaga baharu ke dalam pembangunan mampan Malaysia, seterusnya memajukan perlindungan alam sekitar tempatan dan inisiatif rendah karbon.

Chery Malaysia juga menjemput semua orang untuk menyertai keseronokan menjelang pelancaran rasmi Omoda E5. Acara pelancaran menjanjikan untuk menjadi pameran ciri-ciri inovatif dan bukti komitmen jenama untuk menolak had keupayaan EV.

Pastikan Anda tidak ketinggalan menyaksikan pelancaran Chery Omoda E5 yang luar biasa ini. Daftarlah minat Anda untuk EV inovatif ini. Jadilah antara yang pertama merasai masa depan mobiliti dengan mendaftar di pautan ini.

Chery

Bagaimana pendapat anda? Teruja dengan pelancaran Chery Omoda E5 ini? Mari kita lihat sejauh mana kereta ini dapat mendorong kelestarian.

Terus-Terang

Chery Omoda E5 bukan sekadar EV, tetapi mewakili harapan untuk masa depan mobiliti hijau. Kami percaya kereta ini bukan sahaja simbol kemajuan teknologi, tetapi juga komitmen kepada planet yang lebih bersih dan kehidupan yang lebih mampan untuk kita semua. Ini merupakan langkah penting dalam perjalanan Malaysia ke arah kemampanan, dan kami berharap untuk menyaksikan kesan positifnya terhadap masyarakat dan alam sekitar.

Previous post

Pelancaran Pangkalan Data PADU, Asas Subsidi Sasaran

Next post

Cantik Gila! SUV Elektrik Audi Q8 e-tron Edisi Dakar

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *