Hibrid, Elektrik, Hidrogen

Live Stream Pelancaran EV smart #1 Terbaru di Malaysia

Pada 21 November 2023, 4 petang, saksikan kemunculan generasi terbaru EV smart #1 – Gabungan teknologi canggih, reka bentuk premium, dan kesambungan tanpa batas dalam SUV elektrik mewah.

Setelah siri teaser yang menarik, aktivasi, dan pengalaman memandu yang mengujakan, smart Malaysia kini bersedia membawa rakyat Malaysia dalam pengembaraan yang mendebarkan. Ini adalah pelawaan untuk merangkul teknologi terkini, reka bentuk premium, dan kesambungan lancar, yang kesemuanya terkandung dalam sebuah SUV elektrik mewah yang bukan sahaja menarik tetapi juga sangat cantik.

Teknologi dan Reka Bentuk

Reka bentuk oleh Mercedes-Benz dan kejuruteraan serta pengeluaran oleh Geely, EV smart #1 (disebut smart hashtag one) merupakan kemuncak inovasi automotif. Kita di Malaysia sudah sangat biasa dengan kehebatan dan kualiti kedua-dua jenama ini, jadi tidak menghairankan bahawa EV smart #1 menjanjikan pengalaman premium yang juga boleh diharapkan oleh semua rakyat Malaysia.

smart-1-Exterior-1-Large

Acara Pelancaran

Ramai rakyat Malaysia pasti ingin tahu apa yang menanti mereka di acara pelancaran EV smart #1. Smart Malaysia bersedia untuk mengumumkan harga dan kelebihan memiliki EV smart #1. Jadi, bagi sesiapa yang ingin tahu lebih lanjut tentang EV smart #1 dan cara kerjanya, ini adalah peluang yang sempurna.

smart-1-06-smart-1-Premium-Large

Ciri-Ciri dan Teknologi Inovatif

Sebuah pasukan pakar akan hadir untuk memperkenalkan ciri-ciri luar biasa dan teknologi inovatif yang akan membawa sesiapa sahaja yang berada di dalam EV smart #1 ke dunia pendamping bandar premium. Ini adalah peluang terbaik bagi sesiapa yang ingin merasai EV smart #1 secara langsung.

Tawaran Istimewa Secara Virtual

Ingin menyaksikan sendiri tetapi tidak dapat hadir secara fizikal? Jangan lepaskan pengumuman tawaran harga eksklusif dan pakej lengkap semasa acara maya. Pastikan anda menyertai siaran langsung #TAKETHEsmartWAY untuk memulakan pengembaraan yang akan mendefinisikan semula gaya hidup bandar anda. Saksikan dan rasai aksinya juga.

Siaran Langsung EV Smart

Sertailah siaran langsung pada jam 4:00 petang, 21 November 2023, Selasa di Halaman Rasmi Facebook smart Malaysia. Pastikan anda RSVP dengan mengklik “Berminat” di halaman acara dan kekal bersama kami untuk kemas kini yang lebih menarik lagi!

Terus-Terang:

Dari sudut pandangan kami, pelancaran EV smart #1 ini bukan sekadar acara biasa, tetapi sebuah langkah besar dalam evolusi industri automotif di Malaysia. Gabungan kecanggihan Mercedes-Benz dan kehandalan Geely dalam EV smart #1 bukan sahaja menjanjikan kenyamanan dan gaya, tetapi juga menunjukkan komitmen kita ke arah masa depan yang lebih hijau. Kami menantikan kesan positif yang akan dibawa oleh EV smart #1 terhadap gaya hidup urban dan kelestarian alam sekitar di Malaysia. Dengan teknologi canggih dan pengurangan emisi, EV smart #1 ini diharapkan dapat menginspirasi perubahan ke arah penggunaan kenderaan elektrik yang lebih luas di negara kita.

Previous post

Stellantis Tawar Beli Balik untuk 6,400 Pekerja

Next post

DHL Express Perkasa Armada EV dengan Skuter dan Van Elektrik

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *