Hibrid, Elektrik, Hidrogen

Program Rujukan smart: Insentif Untuk Komuniti Pengguna smart

Rujuk dan Dapatkan Ganjaran: Sertai Program Rujukan ‘Refer & Reward’ oleh smart Malaysia

SUBANG JAYA, 18 April 2024 – smart Malaysia baru-baru ini melancarkan Program Rujukan ‘Refer & Reward’, yang dirancang khusus untuk memperkukuh hubungan dalam kalangan komuniti pengguna smart sambil menghargai kesetiaan mereka. Melalui aplikasi Hello smart, pemilik kenderaan smart boleh dengan mudah merujuk kenalan dan keluarga mereka untuk bergabung dalam komuniti ini dan menikmati faedah eksklusif.

Dengan inisiatif yang dipacu oleh keinginan untuk mempererat hubungan dalam komuniti pengguna smart, program ini menawarkan pelbagai insentif kepada pemilik smart untuk berkongsi kegemaran mereka terhadap kenderaan smart ini. smart #1, yang dikembangkan oleh Mercedes-Benz dan dibangun di atas Seni Bina Elektrik Lestari Geely (SEA), menjanjikan pengalaman pemanduan elektrik yang seronok dengan ciri-ciri ADAS yang canggih.

Zhang Qiang, Ketua Pegawai Eksekutif smart Malaysia, berkata, “Tujuan utama Program ‘Refer & Reward’ ini adalah untuk merancakkan semangat di kalangan pemilik setia smart dengan memberikan mereka peluang untuk berkongsi minat mereka terhadap jenama kami bersama orang lain. Kami bertujuan untuk membina sebuah komuniti di mana setiap ahli merasa dihargai dan terhubung.”

Ganjaran Program ‘Refer & Reward’

Di bawah program ini, pemilik smart berpeluang mendapatkan ganjaran lumayan. Untuk setiap ujian pemanduan yang diatur melalui rujukan, perujuk akan mendapat 5,000 Mata smart, setara dengan RM50. Jumlah ganjaran meningkat dengan setiap pendaftaran kereta yang berjaya, di mana perujuk akan mendapatkan 50,000 Mata smart, bersamaan dengan RM500. Ganjaran ini bertujuan untuk menggalakkan lebih ramai orang mengenal dunia pemilikan kenderaan elektrik premium smart.

Selain itu, pemilik smart yang membeli model elektrik baru akan menerima 100,000 Mata smart, setara dengan RM1,000. Mata ganjaran ini boleh digunakan melalui Aplikasi Hello smart untuk membayar caj pengecasan atau membeli data internet dalam kereta serta barangan rasmi smart, menambah kepelbagaian dan memaksimumkan nilai mata smart.

smart Malaysia juga berhasrat untuk menganjurkan lebih banyak acara eksklusif, dengan pemberi rujukan menerima jemputan khas. Maklumat lanjut mengenai faedah dan manfaat Program Rujukan & Ganjaran akan diumumkan dalam masa terdekat.

Untuk informasi lebih lanjut mengenai Program Rujukan ‘Refer & Reward’ smart, sila semak Terma & Syarat mereka.

Untuk maklumat lanjut mengenai Program Rujukan smart ‘Refer & Reward’, sila baca Terma & Syarat smart di sini.

Terus-Terang

Program Rujukan ‘Refer & Reward’ oleh smart Malaysia merupakan langkah yang bijak dalam memperkukuhkan ikatan dalam komuniti pengguna smart dan merayakan kesetiaan mereka. Inisiatif ini bukan sahaja memberi ganjaran kepada pemilik, tetapi juga membantu memperluas jaringan komuniti smart dengan memperkenalkan lebih banyak orang kepada kelebihan kenderaan elektrik. Namun, keberkesanan program ini akan bergantung pada kemampuan smart Malaysia untuk terus menawarkan produk dan perkhidmatan yang memenuhi keperluan pengguna, selain dari hanya memberi ganjaran. Kesinambungan komuniti yang dinamis dan bertumbuh adalah kunci kepada kejayaan jangka panjang program ini dan juga penjenamaan smart di Malaysia.

GALERI

smart #1 BRABUS

EXTERIOR

INTERIOR

LIFESTYLE

smart #1 Premium

EV Technology Photos

Exterior Photos

Interior Photos

Lifestyle

smart #1 Pro

Exterior

Interior

Previous post

Keunggulan Kenderaan JAECOO J7 Dalam Ujian M4TREC

Next post

SUV Kompak GAC GS3 EMZOOM: Pilihan Berinovasi di Pasaran Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *