Promosi / Tawaran / Peraduan

Pertandingan Tesla Model Y Pertama di Malaysia untuk Mereka yang Memasang Tenaga Solar di Rumah

Verdant Solar Anjurkan Pertandingan Menangi Tesla Model Y Bernilai RM 204,000 bagi Mereka yang Memasang Panel Solar di Rumah

Syarikat panel solar perumahan terkemuka, Verdant Solar, mengumumkan pertandingan untuk memenangi Tesla Model Y apabila rakyat Malaysia memasang panel solar perumahan dengan syarikat ini, bagi memacu penggunaan tenaga solar di rumah. Pertandingan menarik ini menjadi acara pionir dalam sejarah negara ini, memberi rakyat Malaysia peluang unik untuk memenangi Tesla Model Y berwarna Midnight Silver Metallic, bernilai RM204,000.

Sehingga 2023, Verdant Solar telah berjaya memasang lebih daripada 18 megawatt puncak (MWP) panel solar, yang cukup untuk bekalan tenaga kepada 2,000 rumah. Kejayaan mengagumkan ini telah mengakibatkan pengurangan tahunan sebanyak 15,700 tan karbon dioksida dan jimat tahunan melebihi RM12 juta dalam kos elektrik. Objektif syarikat ini adalah untuk meningkatkan penggunaan teknologi PV solar, terutamanya dalam kalangan isi rumah Malaysia melalui pertandingan ini.

Cara untuk menyertai pertandingan bagi pengguna baru

  1. Lawati https://verdantsolar.my/eco-dreams-with-verdant-solar/ & daftar dengan Verdant Solar
  2. Tetapkan tarikh dengan perunding
  3. Buat deposit 10% untuk memastikan penyertaan, setelah keputusan memasang panel solar dengan Verdant dibuat
  4. Peluang memenangi ditentukan oleh bilangan panel yang dipasang

Cara untuk menyertai pertandingan bagi pengguna sedia ada

  1. Rujuk seorang kawan yang berminat dalam pemasangan panel solar perumahan
  2. Jika rakan tersebut mendaftar dengan Verdant, kelayakan untuk kempen pertandingan yang mengujakan diberikan
  3. Peluang memenangi ditentukan oleh bilangan rujukan yang dibuat

Kempen pertandingan ini berjalan sehingga 31 Disember 2023, dan tertakluk kepada terma dan syarat. Untuk mendaftar pertandingan, lengkapkan borang untuk dihubungi oleh perunding solar Verdant dan manfaatkan konsultasi percuma dan Pemetaan Kuasa 3D, kedua-duanya akan membantu mengurangkan kos elektrik.

Teruskan mengikuti perkembangan solar – Ikuti Verdant Solar di Facebook dan Instagram untuk maklumat terkini!

Tentang Verdant Solar Verdant Solar membayangkan dunia yang bergantung sepenuhnya kepada tenaga solar. Sejak penubuhannya pada tahun 2013, Verdant Solar telah aktif dalam industri tenaga boleh diperbaharui dengan matlamat menjadikan dunia ini lebih baik. Kami berazam untuk menyediakan Perkhidmatan Tenaga Solar berkualiti tinggi kepada rumah-rumah Malaysia. Dengan NEM Solar PV, kami membantu perniagaan, rumah, dan kilang di Malaysia untuk menjadi lebih hijau dengan mengurangkan kos tenaga dan mengurangkan pelepasan karbon dengan penyelesaian solar berkualiti tertinggi.

Sehingga 2023, jenama-jenama utama dari pelbagai industri seperti Petronas, Daikin, Bandar Utama, Dutch Lady, 99 Speedmart, Mavisco, dan lain-lain adalah pelanggan utama bagi penyelesaian solar kami.


Terus-Terang

Kami percaya pertandingan ini adalah langkah positif dalam mempromosikan penggunaan tenaga solar di Malaysia. Inisiatif seperti ini dapat membantu mengurangkan penyebaran karbon dioksida dan menjimatkan kos tenaga, serta memperkenalkan teknologi yang lebih mesra alam kepada rakyat Malaysia. Semoga lebih banyak syarikat mengikuti contoh Verdant Solar dalam membawa tenaga hijau kepada rumah-rumah Malaysia.

Editor's Rating

Previous post

Adakah Pembaikan EV Lebih Mahal Untuk Dibaiki Berbanding Kenderaan Enjin Dalaman (ICE)?

Next post

Pengenalan Barisan Model 2024 oleh EMOS dan MODENAS

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *