Promosi / Tawaran / Peraduan

Kendaraan BAuto di 1Utama: Lihat Mazda, Peugeot dan Kia Sekali

Sambut BAuto di Concourse Oval Pusat Membeli-belah 1Utama dan lihat sendiri kemegahan model terkini dari Mazda, Peugeot dan Kia!

Mari bergabung dengan BAuto di Concourse Oval Pusat Membeli-belah 1Utama untuk Pameran Kendaraan BAuto. Pameran ini berlangsung dari 31 Mei hingga 5 Jun 2023, dari jam 10:00 pagi hingga 10:00 malam, dan akan mempamerkan model dari ketiga-tiga jenama yang diwakili oleh BAuto – Mazda, Peugeot dan Kia.

2024-Mazda-MX-30-e-Skyactiv-R-EV-10.4

Untuk model Mazda, mereka akan memperlihatkan semua model terkini mereka. Dari Mazda, model MX-30 sepenuhnya elektrik yang baru-baru ini memenangi anugerah VOTY 2023 untuk Reka Bentuk Kabin Tahunan berkat penggunaan warna dan bahan yang inovatif. Anda juga boleh melihat terkini pada Mazda CX-3. Kini kenderaan crossover kompak ini menampilkan Wireless CarPlay dan Android Auto, pengisi Qi Wireless serta peringatan tali pinggang keselamatan untuk semua tempat duduk sebagai standard.

2021-Kia-EV6-GT-4.0

Untuk model Kia, anda akan jumpa Kia EV6 – kenderaan semua elektrik pertama syarikat yang dibina berdasarkan e-GMP. Kia EV6 GT-Line adalah varian tunggal di Malaysia. Ia dilengkapi dengan penyiapan motor ganda dengan 320hp dan 605Nm tork, memberikan BEV masa 0-100km/j hanya 5.2 saat dan kelajuan maksimum 185km/j. Baterinya ialah unit litium-ion 77.4 kWh yang boleh mengambil pengecasan DC Cepat 350kW, dari 10% ke 80% dalam hanya 18 minit dengan pengecas yang sesuai. Jarak maksimum adalah 506km.

Kia-Sorento_2023_CKD-2.0
2022 Sorento PHEV

Kia juga akan mempamerkan Kia Sorento, pemenang anugerah VOTY, yang dilancarkan pada Mac 2023. Kia Sorento hadir dengan 2 pilihan enjin dan 2 susunan tempat duduk. Anda boleh mendapatkannya dengan enjin petrol SmartStream 2.5L naturally aspirated. Model asas dilengkapi dengan enjin ini, penggerak roda depan dan konfigurasi 7 tempat duduk. Anda juga boleh mendapatkan susunan 6 tempat duduk pada dua model spesifikasi tinggi dengan all wheel drive dan sama ada enjin petrol 2.5L yang sama atau motor diesel turbo 2.2.

Peugeot-Landtrek-Malaysia-launch-4.0

Jika anda berakhir dengan mendaftar untuk membeli mana-mana model yang dipamerkan, BAuto akan mempermanis tawaran eksklusif mereka dengan ‘Bonanza Dip’ dengan lebih RM180,000 berbaloi-baikai untuk dimenangi. Anda akan menerima hadiah percuma segera pada saat pendaftaran.

Bagaimanapun, jangan berlengah lagi. Jadikan diri anda sebahagian dari pameran hebat ini dan dapatkan peluang untuk merasai sendiri kehebatan dan inovasi dari Mazda, Peugeot dan Kia. Dan siapa tahu, mungkin anda akan pulang dengan kereta baharu dan senyuman lebar!

Jadi, sertai kami di Pusat Membeli-belah 1Utama dari 31 Mei hingga 5 Jun 2023 dan biarkan BAuto menunjukkan kepada anda betapa hebatnya model mereka! Anda tidak mahu ketinggalan ini, percayalah kepada kami!

Previous post

Pesta 'Gen H' Honda Malaysia: Menyebarkan Kegembiraan Teknologi e:HEV

Next post

Peluang Serlahkan Keanggunan PEUGEOT 9X8 di Bahrain

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *