Motosikal / Lain Lain Roda

Kempen ‘Ride4Free’ Ducati Malaysia: Pembayaran Ansuran Percuma Empat Bulan

Nikmati keseronokan berada di atas jalan raya dengan Kempen ‘Ride4Free’ Ducati Malaysia yang menarik.

Geng, kempen baharu dari Ducati Malaysia, ‘Ride4Free’ baru saja dilancarkan! Sebelum kita terlalu teruja, biar kita fahami apa yang ditawarkan Ducati kali ini. Seperti yang kita tahu, Ducati selalu mempersembahkan kita dengan motosikal yang berkelas tinggi dan kali ini, mereka menawarkan tiga model terbaharu mereka – Hypermotard, Hypermotard RVE, dan Monster – dengan pembayaran angsuran percuma sehingga empat bulan.

Kempen ini bermula dari 20 Mei 2023 hingga 31 Ogos 2023. Jadi, ini adalah peluang kita untuk memiliki Ducati sambil menikmati pembayaran percuma selama empat bulan!

Antara model yang menonjol dalam kempen ini adalah Ducati Hypermotard RVE. Dibina berdasarkan asas kukuh Hypermotard 950, model ini duduk di antara varian asas dan Hypermotard 950 SP. Berkuasa dengan enjin Testastretta 11 V-twin 937 cc yang mengagumkan, Hypermotard 950 RVE memaparkan kuasa 114 kuda pada 9,000 rpm dan tork 98 Nm. Model ini juga dilengkapi dengan prestasi tinggi seperti quick-shifter naik-turun dan fork terbalik Marzocchi 45mm boleh laras sepenuhnya, memberikan kawalan yang lebih baik dan pengalaman memandu yang menarik.

Jika kita sedang mencari model ikonik Ducati, Monster adalah pilihan yang sempurna. Monster ini dikuasakan oleh enjin Testastretta 11° L-twin 937 cc yang hebat, menghasilkan kuasa 111 kuda pada 9,250 rpm dan tork 93 Nm pada 6,500 rpm. Selain memberikan kuasa lebih daripada model sebelumnya, 821, enjin ini juga lebih ringan, dengan penurunan berat 2.4 kg. Monster menampilkan rangka depan aluminium yang sama seperti yang terdapat pada Panigale V4, memastikan perjalanan yang ringan dan lincah.

Selain itu, Monster menawarkan kedudukan memandu yang selesa dan boleh disesuaikan, dengan ketinggian tempat duduk standard 820 mm dan pilihan untuk menurunkannya ke 775 mm dengan kit penurunan suspensi, menampung pelbagai ketinggian penunggang.

Untuk memanfaatkan kempen ‘Ride4Free’ yang menarik ini, hanya perlu beli salah satu dari tiga model ini untuk layak – Hypermotard, Hypermotard RVE, atau Monster dan nikmati pembayaran ansuran percuma sehingga empat bulan.

Sementara itu, pendaftaran boleh dilakukan secara online di http://bit.ly/DucatiTests atau dengan mengunjungi salah satu dari showroom Ducati terdekat, yang terletak di @ducati.pj, @ducati_welly, @ducati_kualalumpur, @ducati_johor, atau @ducati_penang.

Jangan lepaskan peluang hebat ini untuk memiliki motosikal Ducati dan merasakan keseronokan memandu dengan kelebihan pembayaran ansuran percuma selama empat bulan. Peluklah kebebasan jalan raya terbuka dan tingkatkan pengalaman menunggang anda dengan kempen ‘Ride4Free’ Ducati Malaysia.

Previous post

Mazda CX-5 Baharu Dirancang, Mungkin Dilengkapi dengan Enjin Hibrid

Next post

Mitsubishi Bakal Melancarkan SUV Kompak Baharu + Sistem Audio Yamaha

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *