Bisnes

Melangkah ke Hadapan dalam Dunia Kewangan

Pelancaran Kad Kredit Mercedes-Benz Pertama dalam Sejarah Automotif Malaysia

Perkongsian eksklusif Mercedes-Benz Financial dan Maybank telah memperkenalkan kad kredit pertama dalam sejarah automotif Malaysia yang menampilkan pelbagai keistimewaan untuk para pemegangnya. Kad kredit Mercedes-Benz ini menawarkan banyak keistimewaan untuk para pemegangnya, seperti mata ganjaran yang dipertingkatkan pada pembelian tertentu di mana-mana Mercedes-Benz Autohaus di seluruh negara, serta diskaun pada bahagian Mercedes-Benz, barangan rasmi dan aksesori.

Melalui perkongsian ini, Visa menjadi rangkaian pembayaran eksklusif bagi tawaran baru ini, menawarkan kemudahan pembayaran digital yang mudah dan cepat. Para pelanggan Mercedes-Benz dapat memperoleh kad kredit ini di semua pengedar di seluruh negara atau melalui laman web (www.mercedes-benz.com.my/mercedescard) untuk maklumat lanjut.

Anamika Talwar, Pengarah Urusan Mercedes-Benz Services Malaysia 1.0

Anamika Talwar, Pengarah Urusan Mercedes-Benz Services Malaysia mengatakan, “Kami gembira untuk melancarkan produk kad kredit kami yang pertama bersama Maybank dan Visa untuk menawarkan kad kredit logam berjenama eksklusif yang melengkapkan pengalaman jenama mewah bagi pelanggan kami. Kad Mercedes-Benz direka untuk memperkayakan pengalaman pemegang kad yang merupakan peminat gaya hidup. Pelanggan kami kini boleh mempunyai bintang tiga yang berharga, tidak hanya di garaj mereka, tetapi juga dalam dompet mereka.”

En. B. Ravintharan, Ketua Pegawai Eksekutif Kanan dan Ketua, Kad, Perkhidmatan Kewangan Komuniti Kumpulan Maybank juga mengucapkan, “Maybank berbesar hati dengan perkongsian dengan Mercedes-Benz Services Malaysia dan menjadi yang pertama dalam sejarah automotif Malaysia untuk memperkenalkan kad logam jenis tunggal yang menawarkan faedah eksklusif dan mewah kepada pelanggannya. Sebagai pemimpin pasaran kad di Malaysia, Maybank terus menawarkan penawaran nilai tambah baru yang berpusat kepada pelanggan dan produk terbaik kelas terbaik untuk pelanggan kami.”

Mr. B. Ravintharan – Maybank Senior Executive Vice-President and Head, Cards, Group Community Financial Services

Kad kredit Mercedes-Benz ini juga menawarkan keuntungan lain seperti 3% wang tunai kembali pada pengeluaran petrol (dikapkan pada RM50 sebulan), keahlian Accor Plus Explorer percuma, diskaun makanan sehingga 40% di tempat makan mewah di Marriott Bonvoy Hotels di Malaysia, dan green fee percuma di 100 padang golf di seluruh dunia.

Pemegang kad juga berhak mendapat diskaun sehingga 8% pada Program Jaminan Terhad Diperluaskan Mercedes-Benz dan sehingga 20% off untuk MobilityPlus, program penggantian kereta Mercedes-Benz. Selain itu, pemohon yang berjaya mendapatkan kad Mercedes-Benz akan menikmati pengecualian Yuran Tahunan selama dua tahun, manakala yuran tahunan tahun berikutnya akan dikecualikan dengan pengeluaran kad terkumpul sebanyak RM80,000 setiap tahun. Permohonan terbuka kepada semua dengan pendapatan tahunan minimum RM100,000.

Kad kredit Mercedes-Benz pertama dalam sejarah automotif Malaysia ini akan memberikan nilai tambah kepada penggemar jenama mewah dan mengukuhkan kedudukan Mercedes-Benz sebagai pilihan teratas di kalangan peminat kenderaan mewah di Malaysia. Melalui perkongsian eksklusif ini dengan Maybank, Mercedes-Benz Financial mengambil langkah untuk memperluaskan pengalaman jenama dan menawarkan tawaran eksklusif kepada pelanggan di seluruh negara.

Sekiranya anda seorang penggemar jenama Mercedes-Benz dan ingin menikmati keistimewaan yang ditawarkan oleh kad kredit Mercedes-Benz ini, anda boleh memohon kad logam eksklusif ini di semua pengedar di seluruh negara atau melawat laman web Mercedes-Benz untuk maklumat lanjut.

Dalam dunia kewangan, kad kredit Mercedes-Benz ini menandakan langkah maju dalam menghadirkan produk dan perkhidmatan yang melengkapi pengalaman pelanggan. Sebagai jenama mewah, Mercedes-Benz telah lama dikenali dengan prestasi cemerlang dalam industri automotif dan kini, ia bergerak maju untuk menawarkan lebih banyak nilai tambah kepada pelanggan dalam aspek kehidupan harian.

Melalui tawaran eksklusif dan pelbagai keistimewaan yang ditawarkan oleh kad kredit Mercedes-Benz, para pelanggan dapat menikmati pengalaman mewah sebenar Mercedes-Benz dalam setiap aspek kehidupan mereka. Dalam kesimpulannya, melalui perkongsian eksklusif ini, Mercedes-Benz Financial dan Maybank telah memperluaskan pengalaman jenama mewah dan menawarkan tawaran eksklusif kepada pelanggan di seluruh negara.

Previous post

GLC Baharu: Simbol Kemewahan, Keanggunan dan Prestasi

Next post

Peugeot 2008 SE Mengimbau Rasa Penyegaran Pada Rekaan Luarnya

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *