Promosi / Tawaran / PeraduanVideo Podcast

Tawaran Kereta Volvo Mac 2023: Perjanjian Perkhidmatan dan baucar wallbox bernilai RM7,000

Volvo Car Malaysia mempunyai beberapa pilihan hebat untuk bakal pelanggan Mac ini.

Mac 2023 adalah bulan pencinta kereta Volvo di Malaysia harus mempertimbangkan dengan serius untuk membeli kereta idaman mereka. Ini kerana Volvo Car Malaysia telah mengumumkan beberapa siri promosi yang pasti mengujakan pembeli kereta.

Dari 1 hingga 31 Mac, pelanggan yang membeli dan mendaftar S60, V60, S90, XC40 B5, XC60 B5, XC60 T8, XC90 B5 atau XC90 T8 akan menerima pakej Perjanjian Perkhidmatan Volvo (VSA5+) percuma. Ini adalah tawaran yang hebat kerana ia menjamin servis tetap percuma di pusat servis yang sah untuk tempoh tertentu.

Pakej VSA5+ termasuk Perkhidmatan Tulen Volvo seperti penukaran berkala minyak enjin, penapis minyak, penapis udara kabin, spark plug, penapis udara, auxiliary drive belt, penapis bahan api, timing belt, cecair brek hidraulik, penambahan washer fluid, dan menjalankan banyak pemeriksaan lain. Selain itu, VSA5+ juga termasuk menukar item wear and tear termasuk wiper blades, brake pads, brake discs, brake fluid, dan starter battery. Pakej komprehensif ini memastikan kereta anda sentiasa berada dalam keadaan cemerlang, yang akan menjimatkan wang anda dalam jangka masa panjang.

Tambahan pula, pelanggan yang membeli Volvo XC40 Recharge Pure Electric akan ditawarkan baucar wallbox bernilai RM7,000 untuk bulan ini sahaja!

Volvo XC40 Recharge Pure Electric memberikan jarak 418km dengan satu cas penuh.

Jika anda rasa anda belum bersedia untuk bertukar kepada kenderaan elektrik tulen, maka model promosi lain juga merupakan pilihan yang bagus. Lagi pun, kesemuanya elektrik sama ada dengan rangkaian kuasa hibrid ringan atau plug-in hybrid.  Volvo S60 dan V60 adalah hibrid plug-in mewah bersaiz sederhana yang menawarkan pengalaman pemanduan yang selesa dan halus sama ada dalam sedan klasik atau gaya badan wagon yang berbeza. S90 ialah sedan mewah bersaiz penuh yang menawarkan lebih banyak ruang dan keselesaan, menjadikannya sesuai untuk pemanduan jauh atau bagi mereka yang lebih suka dipandu.

XC40 dan XC90 ialah pilihan SUV hebat yang memenuhi dua kumpulan berbeza tetapi menawarkan rasa gaya dan kemewahan Sweden yang sama. Varian B5 didatangkan dengan enjin hibrid lembut yang tidak perlu dicaj tetapi masih menjimatkan minyak anda. Model XC90 T8 PHEV juga sedang dipromosikan.

Layari laman web Volvo Car Malaysia untuk mengetahui lebih lanjut tentang rangkaian penuh model mereka yang ditawarkan. Promosi ini hanya untuk bulan Mac 2023, jadi jangan fikir terlalu lama!

Promo Mac Volvo Car Malaysia untuk Volvo XC40 Recharge Pure Electric hanya disertakan dengan pengecas wall box percuma bernilai RM7,000, selepas kereta didaftarkan.

Previous post

Model Mazda Pengeluaran Ke3 Yang Dikeluarkan Secara Tempatan

Next post

Ferrari Dan Naza Italia Sdn Bhd Akhirnya Berpisah

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *