Bisnes

Swedish Auto Buka Cawangan Pengedar Kereta Volvo Baharu Di Setia Alam

Pusat 3S Kereta Volvo baharu dibuka di Setia Alam di bawah Sime Darby Swedish Auto.

Sime Darby Swedish Auto, salah satu daripada kumpulan peruncitan automotif terkemuka di Malaysia, hari ini meraikan satu mercu jaya penting hari ini dengan membuka bilik pameran Volvo keduanya di Malaysia.

Kemudahan baharu ini terletak di Setia Alam, Shah Alam, dan menawarkan perkhidmatan hujung ke hujung kepada pelanggan sebagai Pusat 3S (Jualan, Servis, Pembaikan Badan & Cat). Pengedar baharu itu merentasi tanah seluas 23,000 kaki persegi dan menampilkan bilik pameran global dan perkhidmatan standard Volvo.

Sime-Darby-Swedish-Auto-Volvo-Setia-Alam-1

Kemudahan terbaharu Volvo Car Malaysia akan menyediakan pelanggan bilik pameran bertaraf dunia yang merangkumi cita-cita dan nilai Scandinavia Volvo. Bilik pameran ini dilengkapi dengan teknologi terkini, termasuk empat ruang pengecasan AC 22kW di premis, dan menawarkan pengalaman pelanggan yang unik berdasarkan konsep ruang tamu yang dihiasi dengan reka bentuk inspirasi Scandinavia yang menjadi ciri khas Jenama Volvo. Pemasangan tenaga suria juga akan dilakukan dalam masa terdekat.

Charles Frump, Pengarah Urusan Volvo Car Malaysia, menyatakan bahawa pengembangan rangkaian dengan bilik pameran ini membolehkan lebih ramai pelanggan di Selangor menceburi dunia pemanduan yang mampan dan selamat ketika mereka melangkah lebih jauh ke dalam perjalanan elektrifikasi mereka. Perkongsian antara Volvo dan Sime Darby Swedish Auto mengukuhkan komitmen syarikat untuk menyampaikan perjalanan pelanggan yang lancar.

Sime-Darby-Swedish-Auto-Volvo-Setia-Alam-2

Jeffrey Gan, Pengarah Urusan Peruncitan dan Pengedaran Sime Darby Motors Malaysia, Hong Kong & Macau, melahirkan rasa gembiranya untuk membawa rakyat Malaysia yang terbaik dalam reka bentuk dan kejuruteraan Sweden dengan pembukaan pengedar Volvo terbaharu ini. Pengedar baharu itu adalah Pusat 3S dan Volvo Certified Damage Repair Centre (VCDR), yang menawarkan rangkaian lengkap perkhidmatan jualan hujung ke hujung dan selepas jualan, semuanya di bawah satu bumbung. Pengedar Kereta Volvo Sime Darby di Bukit Jelutong juga merupakan Pusat VCDR.

Pengedar baharu itu menawarkan pelanggan kebolehcapaian untuk melibatkan diri sepenuhnya dalam Volvo Retail Experience (VRE), yang direka bentuk untuk mewujudkan cita-cita dan nilai Scandinavia jenama itu. VRE menawarkan pengalaman pelanggan yang unik dengan ruang berdasarkan konsep ruang tamu yang dihiasi dengan reka bentuk berinspirasikan Scandinavia yang merupakan tandatangan kepada jenama Volvo. Pelanggan boleh menikmati pelbagai perkhidmatan, termasuk pandu uji, demonstrasi produk dan konfigurasi kenderaan yang diperibadikan.

Pengedar itu dilengkapi dengan teknologi terkini, termasuk empat ruang pengecasan di premis, yang mencerminkan komitmen Volvo terhadap pemanduan mampan. Pemasangan tenaga suria juga akan dilakukan dalam masa terdekat. Kemudahan baharu itu juga akan berfungsi sebagai Volvo Certified Damage Repair Centre, menawarkan rangkaian lengkap jualan hujung ke hujung dan perkhidmatan selepas jualan, semuanya di bawah satu bumbung.

Volvo Setia Alam terletak di No. 3, Jalan Setia Alam Murni, U13/AH, Seksyen U13, 40170 Shah Alam, Selangor, dan beroperasi dari 8:30 pagi hingga 6:00 petang setiap hari. Pelanggan yang berminat boleh melayari www.volvocars.com/my/find-a-dealer atau https://swedishauto.com.my/ atau hubungi 03-5870 1188 untuk mendapatkan maklumat lanjut.

Previous post

GR Vios Challenge Musim Ke 6 Bermula Di Sepang

Next post

Mungkinkah Enjin Geely Hibrid Baharu Ini Digunakan Proton S50?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *