Promosi / Tawaran / Peraduan

Volvo Car Malaysia Memperkenalkan Platform Jualan Dalam Talian

Volvo Car Malaysia mempunyai platform jualan dalam talian e-dagang baharu untuk pelanggan yang celik teknologi menjual kereta terus kepada pelanggan.

Volvo Car Malaysia (VCM) turut memperkenalkan platform Jualan Dalam Talian serba baharunya semasa pelancaran Volvo C40 semua elektrik. Laman web ini akan membolehkan pelanggan Malaysia membeli kereta mereka terus daripada VCM.

Platform Jualan Dalam Talian ini, www.volvocars.com/my, juga boleh digunakan untuk menempah pandu uji. Pelanggan perlu mendaftar untuk membuka akaun, yang percuma. Selepas mendaftar, klik sahaja ‘Our Cars’, pilih kenderaan yang ingin dibeli, kemudian warna. Pembayaran boleh dibuat melalui kad atau tunai dan penghantaran kenderaan boleh diatur melalui pengedar sah Volvo Car yang terdekat.

Dua kelebihan utama membeli Volvo anda secara terus dalam talian ialah ketersediaan inventori adalah lebih telus dan pelanggan akan ditawarkan ‘Harga Tanpa Kerumitan’ untuk pembayaran terus kepada VCM.

Volvo-Car-Malaysia-Online-Sales-Platform-e-commerce-1.0

“Perjalanan pelanggan kami untuk memiliki Volvo akan bergerak lancar mulai sekarang, dan perjalanan yang selaras dengan harga kami yang bebas kerumitan. Bersama pengedar sah kami, platform ‘Jualan Dalam Talian’ akan meningkatkan pengalaman membeli setiap pelanggan,” kata Charles Frump, Pengarah Urusan Volvo Car Malaysia.

Beliau juga menambah bahawa peralihan kepada platform jualan dalam talian telah lama dalam perancangan tetapi dipercepatkan kerana pandemik yang melanda kita semua. Pengedar Volvo Car di Malaysia telah menerima pengenalannya memandangkan betapa cepatnya dunia telah menyesuaikan diri dengan membeli-belah dalam talian dalam beberapa tahun kebelakangan ini. Volvo C40 akan tersedia secara eksklusif melalui Platform Jualan Dalam Talian bermula 8 malam 14 Disember 2022.

Berikut ialah siaran media Volvo Car Malaysia dengan lebih maklumat.

SIARAN MEDIA

Volvo Car Malaysia juga mencatat sejarah dengan pengenalan platform ‘Online Sales’ – inisiatif syarikat tersebut buat pertama kalinya untuk menjual keretanya secara terus kepada para pelanggan di Malaysia. Volvo C40 Recharge Pure Electric akan tersedia melalui platform e-dagang tersebut yang akan membolehkan para pelanggan membuat tempahan dan bayaran secara terus kepada Volvo Car Malaysia melalui laman web rasmi syarikat tersebut iaitu www.volvocars.com/my, bermula 8 malam 14 Disember 2020. Platform ‘Online Sales’ tersebut juga akan memainkan peranan penting dalam membantu para peniaga syarikat tersebut dari seluruh negara dalam memberikan pengalaman mewah Sweden yang luar biasa kepada semua pelanggan.

“Perjalanan pelanggan kami dalam memiliki sebuah Volvo akan menjadi lancar bermula dari sekarang, seiring dengan inisiatif kami untuk memperkenalkan harga selaras tanpa kerumitan. Bersama-sama dengan para pengedar sah kami, platform ‘Online Sales’ tersebut akan meningkatkan lagi pengalaman membeli setiap pelanggan,” ujar Frump.

Para pembeli yang berminat boleh membuat tempahan untuk pandu uji melalui laman web Volvo Car Malaysia atau dengan menghubungi mana-mana pengedar sah Volvo untuk merasai sendiri pengalaman memandu C40 Recharge Pure Electric. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.volvocars.com/my atau ikuti Volvo Car Malaysia di laman Facebook http://bit.ly/VolvoMY-FB dan Instagram di http://bit.ly/VolvoMY-IG

Previous post

Pelancaran Volvo C40 Di Malaysia Dengan Harga RM288,888

Next post

Pelancaran Roda Aloi Rekaan Malaysia Terbaharu Bernama RONIN

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *