Berita Auto

Bentley Melengkapkan Rangkaian SUV Mereka Dengan Azure Hybrid

Ianya SUV yang anda kenal dan suka dengan keselesaan tambahan dan rangkaian kuasa hibrid

Bentley sudah lama adalah puncak prestasi mewah untuk beberapa dekad dan semua orang menyukai kereta mereka kerana itu, namun, semua Bentley sentiasa berada di tempat pelik ini di mana mereka bukanlah yang paling sporty atau mewah, sehinggalah sekarang. Dipersembahkan, Bentley Bentayga Azure Hybrid, Bentayga berorientasikan mewah yang dibina untuk keselesaan.

Dengan Bentley menambah dua model hibrid baharu pada keluarga Bentayga SUV mereka, kami akhirnya mendapat Bentayga yang lebih jelas, jika keselesaan adalah yang anda inginkan, maka anda mahukan Bentley Bentayga Azure Hybrid kerana ia mengutamakan kesejahteraan dengan menjadi lebih tenang dan tunggangan lebih lembut untuk memastikan keselesaan maksimum untuk semua penghuni.

Walaupun masih berkemampuan sepenuhnya untuk prestasi kereta sport seperti semua Bentley, Bentley Bentayga Azure Hybrid memilih pendekatan yang lebih canggih untuk pemanduannya. Semasa di dalam, penghuni akan segera menghargai kesenyapan kereta yang tenang berkat kabinnya yang terpencil secara akustik.

Walaupun dikuasakan enjin petrol V6 3.0 liter, motor elektrik yang berfungsi seiring dengannya bermakna semasa cruising pada kelajuan rendah untuk sekurang-kurangnya jarak yang baik, seseorang boleh menikmati Bentley Bentayga Azure Hybrid dalam keadaan senyap-sunyi sepenuhnya kerana kereta ini mempunyai tahap NVH lebih rendah berbanding kebanyakan kereta lain.

Bentley Bentayga Azure Hybrid menggunakan gabungan reka bentuk, teknologi dan ketukangan mahir untuk memastikan setiap perjalanan di dalamnya adalah satu perjalanan yang santai dan contoh yang baik ialah Bentley bekerjasama dengan pakar neurosains kreatif Katherine Templar-Lewis dari Kinda Studios untuk memastikan setiap butiran adalah tepat.

Di beberapa wilayah, sistem bantuan pemandu dilengkapi dengan Touring Specification yang mengubah semua aspek kereta termasuk Adaptive Cruise Control (ACC) antara sistem keselamatan utama lain untuk bertindak dengan cara yang lebih stabil bagi meminimumkan sebarang ketidakselesaan kesemua penghuni di dalam kereta.

Bentley juga menawarkan ‘wellness quilting’ yang merupakan upholsteri berkuil berlian yang direka dengan sempurna bersama-sama dengan 15 warna hide dan split sebagai pilihan tanpa kos dengan open-pore veneer menggantikan veneer high gloss untuk menambahkan lagi keselesaan dan keseronokan visual untuk semua pelanggan dan penumpang Bentley Bentayga Azure Hybrid.

Jadi apa pendapat anda tentang Bentley Bentayga Azure Hybrid? Adakah anda akan memilihnya berbanding Bentley Bentayga S Hybrid yang lebih sporty?

Previous post

SUV Elektrik Feifan R7 Dilancarkan Di China - Harga Dari USD28,500

Next post

Bentley Tambah Bentayga S Hybrid Baharu Pada Rangkaian SUV Mereka

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *