Berita Auto

Kabin Chery Tiggo 8 Pro Intelligent Nampak Canggih!

Nampaknya Proton X90 yang akan datang mempunyai persaingan yang serius.

Kabin yang menakjubkan yang anda lihat ini adalah bahagian dalam Chery Tiggo 8 Pro dan ia mungkin kabin yang kelihatan paling mewah dan selesa yang pernah anda lihat pada kereta keluaran besar-besaran dan jika kereta ini dijual di Malaysia, ia mungkin pesaing serius Proton X90 yang diharapkan akan datang. Inilah sebabnya.

Selain daripada kelihatan seperti bahagian dalam kereta premium eksklusif sambil hanya berharga sebahagian kecil daripada harganya, bahagian dalam Chery Tiggo 8 Pro juga sangat senyap. Paras bunyi idle di dalam kereta hanyalah 35dB yang bermaksud ia senyap seperti dalam sebuah perpustakaan.

Tambahan, Chery Tiggo 8 Pro adalah luas dan selesa dan boleh memuatkan 7 orang dengan mudah kerana ia panjang 4,722mm dan jarak roda 2,710mm yang juga memastikan ruang bagasi yang mencukupi dengan semua ruang yang boleh digunakan untuk penumpang pada baris kedua dan ketiga.

Selain itu, kereta itu dilengkapi dengan penapis penghawa dingin “CN/95” yang mempunyai kecekapan penapisan lebih daripada 95 peratus untuk menapis zarah dan kuman dengan saiz zarah tidak kurang daripada 0.3μm dan mewujudkan persekitaran yang lebih sihat sambil meningkatkan keselesaan semua penumpang sambil menambah sentuhan mewah.

Sudah tentu, terdapat lebih banyak lagi yang menjadikan Chery Tiggo 8 Pro sebuah kereta yang hebat tetapi ciri-ciri di bahagian dalam ini sahaja sudah cukup untuk meyakinkan seseorang yang mencari SUV keluarga 7 tempat duduk untuk memilihnya berbanding persaingan. .

Selain itu, bahagian dalam Chery Tiggo 8 Pro menggunakan teknologi yang sihat dan mesra alam yang EN-compliant menjadikan keseluruhan pengalaman lebih mampan dan membolehkan pengalaman keseluruhan tanpa rasa bersalah dan tekanan.

Lebih-lebih lagi, tempat duduk pemandu boleh dilaraskan enam cara untuk mencapai kedudukan pemanduan yang paling selesa dan kereta itu juga mempunyai penghawa dingin dwi zon bebas tiga baris yang bermakna setiap baris mendapat penghawa dingin bebas mereka sendiri supaya ia tidak menjadi terlalu panas di mana-mana dalam kereta.

Apakah pendapat anda tentang bahagian dalam Chery Tiggo 8 Pro ini? Kami rasa ia adalah bahagian dalam kereta yang hampir sempurna dan ingin melihat lebih banyak kabin meniru beberapa ciri dalam kereta ini bergerak ke hadapan.

Previous post

Renault R5 Turbo 3E Direka Untuk Drifting Tetapi Tidak Ada Turbo

Next post

MITI Menaikkan Fi Pemegang AP Dari RM10k Kepada RM20k

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *